Complaint: Misleiding!!!!!!!!

user-48047 on 26 April 2011 about Belcompany in category Telecomwinkels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

ik heb enige tijd geleden een htc desire hd bij de belcompany gekocht.

er is mij van alles beloofd en verteld waarna ik het mtv mobile pakket heb gekozen

wat is er door de belcompany verteld richting de klant.

1.over het mtv mobile abonnement is verteld dat je dit 1 maand kan meenemen. wat dus achteraf blijkt is dat dit helemaal niet waar blijkt te zijn.en je na een maand al je overige tegoed kwijt bent.
dit moet ik in grote teleurstelling van de provider horen die mij adviseert om een klacht te schrijven richting de belcomany omdat dit niet de eerste keer is dat ze deze klacht hoorde

2.we hebben verschillende abonnementen vergeleken kwa prijs op jaarbasis en we kwamen op het mtv mobile pakket uit.
alleen de prijzen die we vergeleken hebben, waren EXC BTW wat dus achteraf zo bleek te zijn toen ik de eerste rekening op de mat had liggen.
tijdens de keuze van het abonnement is ons dus een verkeerde prijs voorgehouden een prijs zonder BTW.
alleen de belcompany heeft aangegeven dat dit de prijs inc btw was.en heeft dit ook vergeleken met prijzen inc btw terwijl dit exclusief was.
dit is dus appels met peren vergelijken.en behoorlijke misleiding

3. ik heb gekozen voor mtv mobile omdat ik dan onbeperkt internet had althans dat zei de belcompany.
wat dus achteraf weer bleek te zijn is dat er wel degelijk een beperking aan zit een zo geheten fup van 1,5 gb
ik heb in de winkel aangegeven dat ik hem wil koppelen aan mijn pc voor internet en daarom dus voor het onbeperkte internet wilden gaan .
wat er nu staat bij mtv mobile is dat je dit niet mag doen terwijl de belcompany zegt dat dit kan en mag. Wat eigenlijk dus ook weer misleiding
is.

Desired solution:

laat de belcompany maar met een oplossing komen.

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by Belcompany

Message from Belcompany

13 years ago - Geachte 'Marco15'. alle prijzen bij ons in de winkels worden inclusief BTW vermeld, nimmer excl. BTW. Wel is het zo dat je 1e rekening vaak meer dan 1 maand abonnementskosten is, onder andere omdat je de abonnementskosten vooruit betaalt. De 1e rekening kan daarom soms wel van bijna 2 maanden zijn. Daarnaast betaal je op de 1e rekening ook de aansluitkosten die door het netwerk in rekening worden gebracht, We zouden je willen verzoeken om contact met ons op te nemen, zodat we samen met je kunnen kijken naar wat er verkeerd is gegaan, en waar het misverstand over je 1e rekening over is ontstaan. Zou je wel die rekening erbij willen houden, want wij zelf kunnen deze niet inzien, omdat wij het netwerk niet zijn, Je kan ons bereiken via 0318-569852. Referentie BC1104-863 Je kan uiteraard ook MTV klantenservice bellen over de uitleg van je 1e rekening. Met vriendelijke groet, BelCompany WebCare

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is solved by Belcompany

Comment by poster of the complaint

13 years ago - de klacht is in behandeling genomen

Comment by poster of the complaint

13 years ago - ik wacht nog steeds op uitslag

Message from Belcompany

13 years ago - We hebben telefonisch contact met u gehad. Inmiddels hebben wij ook uw voicemail weer ingesproken, zodat wij u verdere toelichtingen kunnen geven.

Belcompany

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

We hebben telefonisch contact met u gehad.
Inmiddels hebben wij ook uw voicemail weer ingesproken, zodat wij u verdere toelichtingen kunnen geven.

All complaints of