Complaint: Misleiding door Arke

user-142226 on 15 November 2012 about Arke in category Online Reisbureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ook wij hebben comfort klas geboekt en na betaling kregen we eerst te horen, dat de heenreis geen comfort klas aanwezig is en een week daarna dat de terugvlucht, zonder comfort klas,12 uur vervroegd is en met een andere maatschappij wordt uitgevoerd. Resultaat 14 uur krampzitten en 2 dagen i.p.v. 8 dagen vakantie.
Antwoord van Arke jammer, maar het is niet anders
Komt dus iedere keer weer voor. Helaas mag ik hier niet schrijven wat ik werkelijk van Arke en de behandekling vind

Desired solution:

Naast restitutie van de teveel betaalde comfort klas toeslag ook restitutie van een deel van de reissom

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Arke

Message from Arke

11 years ago - Geachte heer/mevrouw, Wanneer u een melding wilt maken over uw reis, dan dient dit volgens de ANVR-Reisvoorwaarden binnen 1 maand na afloop van uw reis schriftelijk te worden ingediend bij de reisorganisatie. Deze website, waar u uw melding hebt geplaatst, is geen onderdeel van Arke. Wanneer u een reactie van ons verwacht, dan vragen wij u ons webformulier in te vullen via de volgende link: https://www.formdesk.com/tuinederland/KS_Arke. Met vriendelijke groet, Webcareteam Klantenservice

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Arke

All complaints of