My complaint:
Ik wilde een huisje boeken bij centerparcs. Speciaal hiervoor had ik bij ING rentepunten een kortingsbon gekocht voor een midweek. Tijdens het online boeken werd duidelijk dat ik helaas telefonisch moest boeken omdat ik een kortingsbon had. telefonisch werd ik zeer slecht te woord gestaan door een van de medewerkers. Na een half uur eindelijk geboekt dacht ik. Enkel de bon moest nog worden nagekeken op geldigheid. Blijkt dat de bon niet geldig is in de periode dat ik wil gaan. Meld mij dit dan voordat ik die bon aanschaf of minstens tijdens de boeking. Maar het ergste is dat ik zeer onkundig en onbeschoft te woord wordt gestaan door de medewerkster en dat ze niet proberen mij te helpen met een oplossing. Ze wil me niet eens een email sturen en ik mag absoluut niet met iemand anders praten die het wel snapt. Dan maar geannuleerd. NOOIT MEER CENTERPARCS
Desired solution:
lesje klantvriendelijkheid voor CenterParcs medewerkers en een klantenservice die mij helpt ipv onbeschoft behandeld.