Complaint: Misleiding w.b aanbod

user-100371 on 02 May 2012 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

In mijn buurtje in lelystad wil Reggefiber glasvezel gaan aanleggen. Ik heb mijn keuze gemaakt voor KPN als aanbieder van de signalen. Op hun aanbod – aantoonbaar in 1 van hun aanbiedingsfolder – om de eerste 3 maanden tegen aanzienlijke korting hun Alles-in-één pakket Premium (hun duurste pakket!) te nemen ben ik ingegaan. Juist omdat er uitdrukkelijk in deze folder staat dat ik na die 3 maanden een (ander) Alles-in-één pakket zkan kiezen. En dan zou ik een goedkoper pakket willen nemen. De letterlijke tekst die dit mogelijk maakt luidt: `Na 3 maanden kiest u welk KPN Glasvezel Alles-in-één Pakket u wilt`.
Nu mijn klacht. Enkele dagen later – 2 april – ontving ik hun bevestiging van mijn bestelling. In de daarbij vermeldde contracsvoorwaarden staat echter dat pas na 1 jaar na het ingaan van onze overeenkomst ik deze kan veranderen. Ik zit dus gedurende 1 jaar vast aan dit dure pakket.

Desired solution:

Dat hun aanbod in de folder ook nagekomen wordt.

All complaints of