Complaint: Miss Saigon

user-67730 on 31 October 2011 about Seetickets.nl in category Kaartenverkoop

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Wanneer is het bandje 5 minuten wachttijd vernieuwd? Ik hoor al vanaf zaterdagmiddag 29 oktober tot nu toe, maandag 31 oktober 15.30 uur nog steeds dat de wachttijd meer dan 5 minuten is. Een minuut voor het afdraaien van het bandje en meer dan 5 minuten wachten op een receptioniste + een reservering plaatsen (duurt ook 7 minuten) is minimaal € 6,75 per gesprek. Als ik dan nog zie dat er mensen zijn die zo’n lange wachttijd hebben dat zij aan het maximum bedrag zitten van € 22.50 worden de kaarten wel erg duur.
Een koude douche voor Seetickets.nl

Desired solution:

2 kaarten voor de voorstelling op 13 of 14 november 2011 op maximaal rij 8 voor de prijs twee voor een. Als ambassadeur van Seeticket heb ik daar wel recht op.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Seetickets.nl

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Seetickets.nl

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that Seetickets.nl posted

Seetickets.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

See Tickets streeft naar een spoedige afhandeling van alle inkomene (reserveer-)gesprekken. We werken daarom met een optimale bezetting van ons Customer Contact Center.
De te verwachten wachttijd wordt voorafgaande aan het telefoongesprek medegedeeld. Wanneer deze hoog is, wordt geadviseerd het bellen tot een later tijdstip uit te stellen.
Het spijt ons ten zeerste indien de wachttijd langer is geweest dan u wellicht van ons gewend bent.

All complaints of