Complaint: Mister-auto wil betaling niet controleren en stuurt de bestelling niet op en betaalt ook niet terug.

user-98717 on 23 April 2012 about Mister Auto Webshop in category Internetshops - Auto's en auto onderdelen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Kahraman Yucel EDU WORKS : 16 April 2012 00h48

Rekening opdrachtgever: BE86 7310 1101 7050 EUR KAHRAMAN-OZDEMIR Y & S
BE24 3101 6102 4938 EUR
BBRUBEBB
49,96 EUR
2144317880
WORLDPAY CUSTOMER PAYMENTS

——————————————————————————–

Kahraman Yucel EDU WORKS : 17 April 2012 00h28
Beste volgende bestelling werd nog steeds niet in behandeling genomen volgens het status. Ik zou graag het onderhoud van de wagen willen verrichten, dus er is spoed bij gewenst. Bedankt voor uw begrip.

Rekening opdrachtgever: BE86 7310 1101 7050 EUR KAHRAMAN-OZDEMIR Y & S
BE24 3101 6102 4938 EUR
BBRUBEBB
49,96 EUR
2144317880
WORLDPAY CUSTOMER PAYMENTS

——————————————————————————–

Mister Auto : 17 April 2012 12h35
Beste heer EDU works

Uw order staat nog open bij ons als u met normale bankoverschrijving hebt gedaan dan duurt de verwerking minimaal 3 dagen

Met vriendelijke groet,
Het Team Mister-Auto

——————————————————————————–

Kahraman Yucel EDU WORKS : 18 April 2012 10h08
De betaling is gedaan op 10/4, dat zijn ondertussen 6 werkdagen geleden, graag had ik dringend een antwoord op mijn bestelling, zoniet een terugbetaling zodat ik ergens anders kan bestellen! Dringend aub.

——————————————————————————–

Mister Auto : 18 April 2012 11h15
Beste heer Kahraman

Wij hebben geprobeert u telefonisch te bereiken maar we kregen uw voicemail.

Wij hebben van u nodig een kopie van uw overschrijving dan kunnen wij uitzoeken wat er met uw betaling aan de hand is .
Zend u deze zsm zodat we snel actie kunnen ondernemen .

Met vriendelijke groet,
Het Team Mister-Auto

——————————————————————————–

Kahraman Yucel EDU WORKS : 18 April 2012 12h13
Hier een copy-paste van mijn overschrijving uit mijn pc banking, heb dat ook onmiddellijk gedaan na de betaling, heb u op noreply mister auto proberen te mailen maar kreeg telkens failure van de mail, daarna heb ik in mijn vragen deze copy-paste gestuurd; Hieronder nog eens dan maar:
Rekening opdrachtgever: BE86 7310 1101 7050 EUR KAHRAMAN-OZDEMIR Y & S
BE24 3101 6102 4938 EUR
BBRUBEBB
49,96 EUR
2144317880
WORLDPAY CUSTOMER PAYMENTS

——————————————————————————–

Mister Auto : 18 April 2012 13h12
Beste heer Kahmaran

Mijnheer wij kunnen hier niet verder mee wat wij moeten hebben dat u het orginele betalings bewijs download en aan ons doorstuurt op dit mailadres .
gewoon als attchment toevoegen graag dan kunnen wij u klacht doorgeven aan de financiele afdeling.

Met vriendelijke groet,
Het Team Mister-Auto

——————————————————————————–

Kahraman Yucel EDU WORKS : 18 April 2012 18h44
Hieronder nog eens een copy uit mijn uittreksels, het bedrag is dus op 11/4 afgehouden van mijn rekeningnummer en overgeschreven op de uwe. Als u met onderstaande gegevens en uw eigen referentienumer de betaling niet kunt zien in uw computerbestanden dan lijkt mij dat erg op fraude. Als ik morgen geen bevredigend antwoord krijg zal ik een uittreksel uit de bank bij mijn advocaat binnenbrengen en vraag ik ook een schadeloosstelling voor al de uren die ik in jullie uitstel heb ikgestoken. Ik heb een gebrekestelling van dergelijke formaat nog nooit meegemaakt.. Ik ben het beu geweest. Ik zal mijn negatieve ervaringen ook delen op revieuws op het internet en dit was mijn laatste bestelling bij jullie.

11-04-2012
EUROPESE OVERSCHRIJVING NAAR
BE24 3101 6102 4938 BANKIER
BEGUNSTIGDE: BBRUBEBB WORLDPAY
CUSTOMER PAYMENTS 2144317880
MET KBC-ONLINE
-49,96 EUR

——————————————————————————–

Mister Auto : 19 April 2012 11h07
Beste heer Kahraman,

U heeft geen officieel !! betaal bewijs doorgestuurd, daarmee kunnen we pas ons onderzoek naar uw betaling beginnen en tevens de bank gegevens van uw bank invoeren AUB.

Wij verzoeken u om uw bank gegevens toe te voegen in uw account op de mister-auto website.
Log in op uw account,
Klik op ‘mijn account’ dan aan de linkerkant ziet u ‘Mijn bankgegevens’
als u die heeft aangeklikt kunt u daar alle gegevens invult incl bic/ swift nummer etc en dan via
de knop ‘mijn informatie bevestigen’ verzenden.

Gelieve een kopie van uw bankafschrift op te sturen als bewijs dat het bij u is afgeschreven.
Die kunt u uploaden via uw Mister auto- account;
Log in met emailadres en wachtwoord.
ga naar mijn account; kies een vraag stellen.
onderaan kunt U dan de bestanden toevoegen daarna versturen.

Excuses voor het ontstane ongemak.

Met vriendelijke groet,
Het Team Mister-Auto

——————————————————————————–

Kahraman Yucel EDU WORKS : 19 April 2012 15h16
Ik heb de bestelling van Bestelling MA-20120405-011234-550590BE geannulleerd. Vraagt u dan bij alle bestellingen steeds een officiële betalingsbewijs?????? Dit kan toch niet waar zijn. U kan toch ook uw rekeningen controleren om na te zien of betreffend betaling is binnengekomen. Ik meld dit als nalatigheid en fraude! Als ik deze week geen terugbetaling krijg van mijn gestortte bedrag vertrekt maandag een aangetekend brief naar de rechtbank van koophandel en naar test-aankoop.

——————————————————————————–

Mister Auto : 20 April 2012 10h09
Beste heer Kahraman,

We vragen niet bij elke bestelling om een betaalbewijs want 99% van de betalingen komt gewoon netjes op tijd binnen.
Edoch u geeft aan betaald te hebben en omdat te kunnen onderzoeken hebben we de gevraagde informatie van u nodig inclusief officieelbetaalbewijs; ik ben ervan overtuigd dat u dat begrijpt.
Dus we verzoeken u nog een keer om dit naar ons op testuren.

Wij verzoeken u om uw bank gegevens toe te voegen in uw account op de mister-auto website.
Log in op uw account,
Klik op ‘mijn account’ dan aan de linkerkant ziet u ‘Mijn bankgegevens’
als u die heeft aangeklikt kunt u daar alle gegevens invult incl bic/ swift nummer etc en dan via
de knop ‘mijn informatie bevestigen’ verzenden.

Gelieve een kopie van uw bankafschrift op te sturen als bewijs dat het bij u is afgeschreven.
Die kunt u uploaden via uw Mister auto- account;
Log in met emailadres en wachtwoord.
ga naar mijn account; kies een vraag stellen.
onderaan kunt U dan de bestanden toevoegen daarna versturen.

Met vriendelijke groet,
Het Team Mister-Auto

——————————————————————————–

Kahraman Yucel EDU WORKS : Vandaag 13h31
Laatste verwittiging! Als het bedrag van “49,96 EUR “dat op “11/4/2012” naar uw rekeningnummer “BE24 3101 6102 4938” met vermelding “CUSTOMER PAYMENTS 2144317880” niet wordt teruggestort neem ik gerechtelijk stappen!
Yucel Kahraman.

——————————————————————————–

Mister Auto : Vandaag 17h29
Beste heer Kahraman,

U dient nog steeds de al eerder gevraagde gegevens door te sturen.

Met vriendelijke groet,
Het Team Mister-Auto

——————————————————————————–

Kahraman Yucel EDU WORKS : Vandaag 20h28
U weigert om uw bankrekeningnummer te controleren om te zien of betreffend bedrag al gestort is? Er is al een klacht vertrokken naar testaankoop, ik hab al op een internet forum alle mailings gepost. Morgen vertrekt een aangetekende zending naar de uw adres met mijn eis voor onmiddellijke terugbetaling. De volgende stap is een schade-eis bij de rechtbank van koophandel

Desired solution:

Onmiddellijke terugbetaling. Mister-auto is een bedrijf dat online mij heeft bestolen.

All complaints of