Complaint: terugbetaling

user-199979 on 26 September 2013 about Mister Auto Webshop in category Internetshops - Auto's en auto onderdelen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Naar aanleiding van de door mij ingediende klacht betreffende de terugbetaling van gestort geld voor niet geleverde materialen (rechter buitenspiegel mercedes MB 100)kan ik u mededelen dat heden 23-9-2013 om 17.00 uur het geld nog steeds niet zichtbaar is op mijn bank.
Mister auto heeft vrijdag 20-9 2013 naar mij gemailed dat het geld was overgeboekt naar mijn rekening.Ik weet niet hoe dat geld op mijn rekening zal komen maar ik denk dat ze met een manke ezel uit het buitenland het geld moeten brengen.
Mijn geloof en vertrouwen in Mister auto is verdwenen, waardeloze zaak welke handelen via internet verboden moet worden

Desired solution:

Telefonisch overboeken, nu

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Mister Auto Webshop about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent reminder to Mister Auto Webshop to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is picked up by Mister Auto Webshop

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is solved by Mister Auto Webshop

Message from Mister Auto Webshop

10 years ago - Beste heer/mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Volgens onze gegevens is het bedrag 20/09/2013 terug gestort op uw bankrekening. Kunt u controleren of het bedrag op uw rekening staat? Indien u het bedrag niet ontvangen heeft, onvangt onze klantenservice graag een bericht van u. Met vriendelijke groet, Het Team Mister-Auto

All complaints of