Complaint: verkeerd onderdeel gekregen door foute vermelding van Mister Auto

allard on 12 November 2013 about Mister Auto Webshop in category Internetshops - Auto's en auto onderdelen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb voor mijn auto een aantal onderdelen besteld. Om de juiste onderdelen te bestellen heb ik het merk en type van mijn auto opgegeven/ingevoerd op de website. Ik kreeg toen een lijst met onderdelen die voor mijn auto geschikt waren volgens de site. Ik heb toen aan de hand van die lijst de onderdelen besteld. Toen ik tijd had om de onderdelen op mijn auto te monteren, kwam ik er achter dat 1 onderdeel niet geschikt was voor mijn auto. Nu ik dit per mail meld bij Mister Auto krijg ik het bericht dat het onderdeel niet terug kan worden genomen omdat de termijn van 15 dagen is verstreken. En een motorblok reviseren kost nu éénmaal veel tijd (als je goed wil doen).Ik heb echter ook getracht te bellen met het bedrijf, maar dit bedrijf is telefonisch niet te bereiken.

Desired solution:

Ik wil graag het juiste onderdeel die voor mijn auto bestemd is.

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to Mister Auto Webshop about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is picked up by Mister Auto Webshop

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is solved by Mister Auto Webshop

Message from Mister Auto Webshop

10 years ago - Beste heer/mevrouw, Dank voor uw reactie. Onderdelen kunnen tot 15 werkdagen na ontvangst van het pakket terug gestuurd worden voor restitutie. Wij respecteren onze voorwaarden en de Europese wetgeving. U heeft in juni een bestelling geplaatst op onze web site en u neemt in november contact met ons op. Helaas kunnen wij de retourzending niet accepteren. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Het Team Mister-Auto

All complaints of