Complaint: Verkeerde levering

user-213714 on 26 November 2013 about Mister Auto Webshop in category Internetshops - Auto's en auto onderdelen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Heb er 8 bougies besteld van NGK, vandaag ,na 5 dagen, geleverd.
4 juiste NGK’s en 4 verkeerde van Bosch wat de helft maar kosten.
33,84 euro in mijn nadeel !
Staat op de site dat die NGK’s thans in stock zijn…
Als ik ze retour wil ingeven op de website staan er 8 NGK’s..
kwaad mailke voor retour gemaakt en hopelijk komt er snel een oplossing.

Desired solution:

Verkeerde bougies komen ophalen en me de juiste leveren wat ik besteld en betaald heb.

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to Mister Auto Webshop about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is picked up by Mister Auto Webshop

Comment by poster of the complaint

10 years ago - Imiddels reactie gekregen van Mister Auto om de verkeerde bougies retour te sturen.

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is solved by Mister Auto Webshop

Message from Mister Auto Webshop

10 years ago - Beste heer/mevrouw, Dank voor uw reactie. U heeft reeds contact gehad met onze klantendienst. Er is een retourbon in uw account geplaatst. U kunt de onderdelen kosteloos retour zenden voor restitutie. In de toekomst zijn wij u graag weer van dienst. Met vriendelijke groet, Het Team Mister-Auto

Comment by poster of the complaint

10 years ago - 25 november zijn ze opgehaald voor restitutie. Nog aan het afwachten tot het bedrag teruggestort wordt. Zodra dit gebeurd is zal ik dit hier ook melden.

All complaints of