Complaint: Voorwiel-ophanging nog steeds niet binnen

user-177548 on 13 May 2013 about Mister Auto Webshop in category Internetshops - Auto's en auto onderdelen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Op 3 mei heb ik een voorwiel-ophanging besteld. Volgens de website was deze voorradig en dus gelijk leverbaar. Dat zou goed uitkomen want deze week had ik er mooi tijd voor.
Nu zijn we een week later en nog steeds geen onderdelen binnen. Dan maar even bellen naar Mister-auto om te vragen waar ze zijn. Via hun site krijg je keurig te zien dat de onderdelen verzonden zijn met UPS, maar bij UPS is niet te traceren waar het pakketje is. Waar kunnen mijn REEDS BETAALDE onderdelen in godsnaam uithangen?!

Desired solution:

Als een klant belt met een vraag of klacht, los hem dan zo snel mogelijk op en informeer een klant desnoods via een mailtje waar het materiaal blijft.
Op deze manier bouw je als webshop geen goede naam op.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Mister Auto Webshop about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to Mister Auto Webshop to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Mister Auto Webshop

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Mister Auto Webshop

Message from Mister Auto Webshop

11 years ago - Beste heer/mevrow, Onze excuses voor het ongemak. Door een onzorgvuldigheid van onze partner hebben wij het pakket nogmaals naar u moeten verzenden. Uw bestelling wordt vandaag voor het einde van de dag bij u geleverd. Met vriendelijke groet, Het Team Mister-Auto

Mister Auto Webshop

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

14/5/2013 parts will be delivered today

All complaints of