Complaint: vresselijke webshop

user-175478 on 28 April 2013 about Mister Auto Webshop in category Internetshops - Auto's en auto onderdelen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

ik wil proberen aardig blijven. ik heb op 10 april voor twede keer een bestelling geplaats bij deze webshop om wat onderedelen voor mijn auto te kopen. ik heb via internet bankeren op op die zelfde dag 10 april het vollledige bedraag overgemaakt. volgens het site zou ik ze dus binnen 3 dagen krijgen. vervolgens zag ik dat mijn bestelling elke dag niet in behandling werd genomen omdat er steeds bij stond dat hij nog niet betaald was. ik heb misschien 30 keer naar hun nummer gebald. ik heb vele malen ook naar hun gemaild. telkend gehoord dat er geen geld binnen was. ik heb gisteren 24april pas een bevestiging binnen dat ze dat bedrag hebben gevonden en ik rkijg vandaag van die oplichters een mail van het wordt behandelt en dat ik mijn onderdelen eind volgende wwek of de wwek daarop krijg.
ik wordt er erg pissed off van. hadden ze maar een echte winkel dan kon ik misschien verhaal halen. ik ben ook bang om mijn bestelling te gaan annuleren want ze gaan misschien ook mijn geld gog weet 3 maanden later terug storeten . als ze dat uberhaupt doen!!!!!

Desired solution:

als ik mijn onderdelen morgen binnen heb. anders mijn geld meteen morgen terug storten op mijn rekening.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Mister Auto Webshop about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to Mister Auto Webshop to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Mister Auto Webshop

Message from Mister Auto Webshop

11 years ago - Beste heer/mevrouw, Wij wachten op de retouzending zodat het gehele aankoopbedrag aan u kan worden terug gestort. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Het Team Mister-Auto

All complaints of