Complaint: mobiel internet

user-68059 on 29 November 2011 about Youfone.nl in category Alles-in-1, Mobiele Telefonie

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik had afgesproken geen mobiel internet te willen gebruiken. Youfone installeert toch het accespoint op mijn telefoon. de telefoon gaat het net op (terwijl ik slaap) en er wordt data gebruikt buiten een bundel. Erg duur. Ik heb er niets aan en ik wilde het niet, maar heb wel al 60 euro data betaald. Abonnement met automatisch incasso is dus te gevaarlijk, je weet niet wat er afgeschreven gaat worden. We moeten dus prepaid. Ik vraag youfone om een afkoopvoorstel. Ik ontvang een voorstel met meer abonnementskosten dan was afgesproken (eerste jaar 2,50), bovendien moet ik de eerste twee maanden, die ik dus al had betaald, nog maar een keer betalen, plus de 60 euro ongewenste data. Totaal meer dan 200 euro. Ik protesteer, Telecombinatie benadert youfone om een schappelijke regeling voor mij te bewerkstelligen. Vervolgens ontvang ik bericht dat youfone afziet van afkoopsom, maar de incassokosten moet ik wel betalen. Wat die incassokosten zijn is voor mij niet te achterhalen. Directpay, aan wie ik 66,69 euro had betaald, zegt dat er geen incassokosten zijn. Vervolgens ontvang ik een factuur van youfone voor de meer dan 200 euro minus 66,69. Men factureert maar raak bij youfone, geen structuur in te ontdekken.

Desired solution:

Snel van youfone verlost worden! met zo weinig mogelijk financiële schade.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Youfone.nl

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Youfone.nl

Youfone.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Direct contact opgenomen met de klant.

All complaints of