Complaint: Mobiel onbereikbaar

user-133069 on 10 October 2012 about Simyo in category Mobiele Telefonie

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Vanaf dinsdag 2 oktober ben ik mobiel niet meer bereikbaar!!
Dit heb ik per email gemeld, keurige ontvangstbevestiging dat binnen 3 werkdagen zou worden gerageerd, na 3 werkdagen mededeling dat het langer gaat duren. Na een week mobiel nog steeds onbereikbaar. Heb meerdere malen geprobeerd de helpdesk te bellen, krijg nooit iemand aan de lijn, computerstem meldt iedere keer dat het zo druk is dat ik het op een later tijdstip nog maar een keer moet proberen. Ik kom mijn verplichtingen na door op de vaste tijdstippen het abonnement te betalen, Simyo verzaakt haar verplichting om te zorgen voor de afgesproken mobiele bereikbaarheid, en dat al meer dan een week niet!! Geen enekele vorm van communicatie naar de klant over wat er aan de hand is en wat ik kan verwachten.

Desired solution:

Herstel van de afgesproken mobiele bereikbaarheid eind van deze dag. Zo niet dan stap ik over naar een andere aanbieder

All complaints of