My complaint:
Al 2 maanden ontvang ik een 3 tal smsjes per week in een tijdsbestek van 2 minuten (die ik meteen weggooi) van een een of andere irritante “onderneming”. Nergens staat hoe kom je van dat soort sms af.
Nog erger 1 sms kost mij € 2,521 . Help wat is dat. Het is Mobillion en Mobillion is zich geen kwaad bewust(????) zij zijn slechts tussenpartij. Dus bellen naar Mobillion, no change at all, geen resultaat wel 0,80 ct per minuut. Mogelijkheid om op te lossen ga naar smsgedragscode. nl en voer in de 4 cijfers van de afzender in. Probleem gooi ongewenste sms onmiddellijk weg. Mogelijkheid 2 smsdienstenfilter, heb ik gedaan nu maar afwachten voor resultaat. Mogelijkheid 3 Mobillion geeft een telefoonnummer (graties) waarin de gedupeerden hun beklag kunnen doen en stoppen onmiddellijk de dienstverlening.
Mogelijkheid 4, Mobillion stuurt aan een afnemer (slachtoffer)of hij/zij gediend is met het ontvangen van smsjes die geld kosten. Gedupeerden komen daar pas achter als zij de telefoonrekening ontvangen.
Mogelijkheid 5, Mobillion doet eigen onderzoek of de aanbieder van de dienst betrouwbaar is en niet aan het randje van de wet leeft en daarmee de goede naam van Mobillion schaadt.
Als mobillion een reactie geeft onderteken niet met Medewerker Mobillion, maar met naam, functie en telefoonnummer. Het laatste is een gevoel dat ik heb t.a.v. van Mobillion (dit is geen beschuldiging maar een gevoel) Het gevoel is dat ik te doen heb met een dief (aanbieder) een heler ???? en een slachtoffer en dat ben ik.