My complaint:
Omschrijving klacht
Sinds augustus ben ik besmet geraakt met betaalde sms berichten door eigen schuld.
Ben daar achter gekomen in september en ben actie gaan ondernemen.
vodafone gebeld of ze de sms,j konden blokkeren
zij zijden van wel maar daar moest ik wel wat dingen voor doen zoals via site www.gedragscode.nl of dienstenfilter.nl.
Tot op heden is dit nog niet gelukt kosten zijn alleen maar opgelopen.
zoals rek okt 122,33 nov 149,26 dec 183,52 jan 132,27 feb 126,01 daar ik een abonnement heb van 22.50 in de maand.
inmiddels heb ik een nieuw telfnr.
Aanbieders sms diensten zijn mobillion.nl netsize sa mobdesk.com .
Gewenste oplossing
Ik zou het lieft mijn geld terug willen krijgen of een andere schadevergoeding daar ik alles in het werk heb gesteld om de smsdiensten te stoppen.
misschien kan ik vodafone aansprakelig houden
voor een oplossing
IK hoor het wel.
Vriendelijken groet m.j hubers