Complaint: Moet betalen voor iets wat ik zogenaamd dubbel aangeklikt heb en geen gebruik van gemaakt heb!

user-218145 on 18 December 2013 about Vodafone in category Mobiele Telefonie

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Geachte Vodafone heb op 02-12-2013 een klacht ingediend!
Tot op heden nog niks vernomen via mail incident: 131202-000323.
Heb contact opgenomen met klantenservice op 13-12-2013.
Daar vertelde ze mij (gespr met Edwin) dat ze automatisch incasseren!
En dat ze eigenlijk weinig kunnen doen!
Nu als Vodafone klant die altijd netjes betaald!
En over het algemeen zeer tevreden is vind dit niet echt
de correcte manier van handelen! Kan niet het tegendeel bewijzen
dat ik geen gebruik gemaakt heb van deze dienst (die notabene ergens in het buitenland zit) het gaat over ” maar 5euro ” dan is mijn stelling elke 5 euro te veel!!
Ervaar het letterlijk als leed! Niet eens zo zeer de naamstelling pornvideo.com? Is ook stukje privacy. Is ook raar dat u gewoon betaald aan dit soort malafide (Oost)-Europese bedrijven! Heb alles nu geblokkeerd via payinfo…..(graag hiervoor een adequate oplossing !! Wachtend op antwoord Mvg Hendrik Lutgerink.

Desired solution:

Compleet uit systeem halen, 5euro retour halen bij Wapcom S.r.o.???Pornvideo.com??? Zoekend naar een gepaste oplossing Mvg Hendrik.

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to Vodafone about your complaint

All complaints of