Complaint: monaco th .badkr chr 8713207524317

danny85 on 10 December 2013 about Praxis in category Bouwmarkten

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

De kraan geeft geen warm water volgens jullie medewerker is de thermostaat kapot. Ik vind het heel erg dat ik een kraan koop van 200 euro en na 2 jaar kapot gaat, de gerantie is nu verlopen, mijn vraag of jullie nog iets kunnen betekenen?

Mvg v Rijn,

Desired solution:

Als jullie zorgen dat de kraan gemaakt word, of een evt korting.

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to Praxis about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is picked up by Praxis

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is solved by Praxis

Message from from Klacht.nl

10 years ago - User added a review about the solution that Praxis posted

danny85

Responded on 17 December 2013 at 07:34

Uiteindelijk is het opgelost..moesten een contact persoon hebben en die was er de eerste keer niet en niemand wist ergens iets vanaf..dus voor niks op en neer gereden water eraf gehaald..
Maar hebben nu een andere kraan helaas niet meer dezelfde..

Praxis

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Bedankt voor het melden van uw klacht. We vinden het erg vervelend voor u dat u een klacht over ons product heeft. We willen dit graag voor u oplossen en hebben u daarom een nieuwe kraan voor de helft van de prijs aangeboden. We gaan ervan uit dat uw klacht naar 100% tevredenheid is opgelost. Als we u hier nog verder mee kunnen helpen dan vernemen we dat graag.

vriendelijke groet,
Ferry Peek
manager afdeling klantenservice

All complaints of