My complaint:
Begin november een complete set meubels gekocht: eettafel met 6 stoelen, salontafel, dressoir, tv-meubel en een losse kast. Vanochtend werd alles gebracht en in elkaar gezet. Alleen de 6 eetkamerstoelen niet. Op de bon die de monteurs hadden stond namelijk dat dat niet hoeft. Op onze bon niet. Dus ik gebeld met Oosterhout. Een allervriendelijkste dame begreep het ook niet en ging hogerop verhaal halen. Antwoord: de stoelen zijn zo goedkoop dat we ze niet ook nog eens in elkaar kunnen zetten voor dat geld. Het had op de bon moeten staan, maar dat stond er dus niet. Dus we kunnen verder niets voor uw doen. Mag ik uw meerdere dan even spreken? Nee, dat gaat niet. Waarom niet? Omdat wij zo niet werken. U moet bij klachten schriftelijk reageren. Dus dat gaan we dan maar doen.
Ook bleek dat er bij de monteurs een hoger bedrag op de bon stond. Het aanbetaalde bedrag was “vergeten”. Lekkere coummunicatie!! De levertijd zou 8 – 12 weken bedragen maar het zijn er 14 geworden.
Gewenste oplossing
Het leed is al geschied. Ik kan hooguit het montagegeld terug proberen te vragen. Of een deel er van. Verder zou ik wensen dat de communicatie beter wordt. Je krijgt nu het idee dat zodra je iets gekocht hebt je het verder uit kunt zoeken. Jammer.