My complaint:
Vandaag zou de monteur komen tussen 8 en 13:00 uur.
Dit hebben zij niet gedaan.
Diverse telefoontjes gehad met hen, waar natuurlijk weer kosten aan verbonden zitten.
Niet wetende dat mijn mijn broer zijn vriendin ieder moment kon bevallen en graag wilde weten hoelaat zij zouden komen.
Hier kon geen antwoord opgegeven worden, maar kon eventueel andere keer.
Maar natuurlijk kan dat terwijl je al de hele dag aan het wachten bent.
Vervolgens net gebeld dat ze niet meer hoeven te komen, want met een oplossing komen zij niet.
Ja een andere keer, maar daar heb ik niet aan want dan kan je weer een hele ochtend op een monteur wachten.
Denken zeker dat je niets beters hebt te doen.
Volgens hen zou de monteur hebben gebeld, maar hun reactie was kan best omdat wij aan het bellen zijn. Grappig als je met een huistel. aan het bellen bent en zij je 06 hebben.
Van mij hoeven zij niet meer te komen en ben reuze benieuwd of ze er nog kosten aan gaan verbinden. Maar ik ga een ieder adviseren om geen zaken met hen te gaan doen.
Leuk als je meerdere keren belt en er zijn ook kosten aan verbonden, doen ze goed. Zo worden zulke bedrijven rijk. Maar de service van hen is BAL! Had nog beter klant bij tele 2 kunnen blijven.
Gewenste oplossing
Dat ik geen gebruik meer van ze hoef te maken en hier ook geen kosten van ze verwacht. Ze mogen excuses kosten aan mij geven, voor een nuteloze vrijedag!
Maar volgens online zou dit niet het geval zijn omdat ik niet getekend heb, maar anders als dit niet gebeurd zijn het allebei boeven.

