Complaint: Mooi aanbieding

user-87413 on 24 February 2012 about Arke in category Online Reisbureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Hallo,

Enige tijd hield ik de site van Arke in de gaten voor een mooie aanbieding voor een vakantie. En ja hoor daar was ie dan! Voor € 714 met 2 personen acht dagen naar een mooi appartement, de laatste twee stoelen!! Helemaal blij, mijn zoektocht was beloond!
De dag daarna kreeg ik telefoon en het was Arke, ik dacht om de reis te bespreken. Het gesprek kwam al snel in een neerwaardse spiraal. De reis die wij geboekt hadden konden ze niet leveren voor die prijs. Er was een systeem fout geweest waardoor er dubbele korting af was gegaan. Ik kreeg twee opties. De reis kosteloos annuleren (zozo) of de volle mep betalen namelijk € 1352. Arke heeft namelijk het recht om binnen 8 werkuren terug te komen op de geboekte reis. Ik was overrompeld en dit was niet het gesprek wat ik had verwacht. Echt vriendelijk en begripvol was de mevrouw van Arke ook. We kregen geen alternatief aangeboden. Ook niet voor onze situatie, in ons geval een toepasselijke oplossing. Uiteindelijk de reis geannuleerd (kosteloos!). Voor ons geen Arke weer. We hebben onze reis nu bij D-reizen geboekt, maar de lol was er wel een beetje af.

Desired solution:

Als ze ons een mooi alternatief hadden aangeboden en niet met de prijs van de reis kwamen die gewoon op de site stond.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Arke

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Arke

Comment by poster of the complaint

12 years ago - Nog steeds geen oplossing ontvangen via de post.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that Arke posted

Arke

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben op 12 maart 2012 een schriftelijke reactie naar de klant gestuurd. Arke, afdeling Klantenservice

All complaints of