Complaint: musical miss saigon

user-65754 on 13 October 2011 about Seetickets.nl in category Kaartenverkoop

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

ik heb voor mij en mijn dochter vroeg gereserveerd voor de musical met vooraf de oosterse rijsttafel met gratis een dessert (en dus 3 gangen, stond ook op reservering) en zijn afgelopen zondag geweest. na erg lange tijd wachten, gevraagd wanneer we de rest zouden krijgen van het menu. Ons werd medegedeeld dat dit niet het geval was maar het diner bestond uit 2 gangen!! Na discussie en meerdere personen in het restaurant die hetzelfde probleem hadden (ook 4 gangen), gaf de “manager” aan dat hij ons kon “matsen” met een kopje koffie! En daarbij de mededeling dat we moesten begrijpen dat het ook voor hun lastig was om dit op te lossen, gezien de komende musical dagen/weken met dit probleem. En dat het op dit moment erg chaotisch was. er kon dus helemaal geen tegemoetkoming af in de vorm van cake/ijs/noem maar op als alternatief. nee koffie. ik heb wel extra betaald door niet alleen de musical te reserveren wat ik normaal doe zonder diner. maar de dame aan de telefoon gaf ons zelf deze aanbieding aan waarop ik dus ingegaan ben en nu dit als uitkomst. het probleem was dus see tickets want dit had nooit op de kaart mogen staan en is gebeurd in vroege stadium van bestellen kaarten en later niet meer?? volgens manager beatrix theater. ook met de vraag dan het dessert door te belasten naar see tickets was ook geen optie volgens manager. al met al dus erg jammer dat het niet op te lossen was en was voor velen van ons in het restaurant een afknapper!

Desired solution:

het was gewoon al prettig geweest als voor een betere oplossing gezocht zou worden ipv koffie afschepen en zeggen dat het voor hun ook lastig was dat wij dat ook moesten begrijpen!!!!! Daar hebben wij nl niets mee te maken! Klant is koning en staan toevallig ook nog in het recht, bewijs is er! Komt u dan ook graag met eenpassende oplossing.
om zie onderstaand cijfer te geven is dan vooraf de dame aan telefoon die duidelijk reservering behandelde en direct regelde. de oplossing moet nog komen

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Seetickets.nl

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Seetickets.nl

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that Seetickets.nl posted

Seetickets.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Ten tijde van het melden van uw klacht op klacht.nl was See Tickets hierop nog niet actief. Uw klacht wordt vanwege deze reden afgesloten.

All complaints of