Complaint: musical wicked

user-68659 on 07 November 2011 about Seetickets.nl in category Kaartenverkoop

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Hoe vaak ik al niet gebeld heb al is het om 10 uur smorgens het maakt niet uit de korting van het AD ben ik al kwijt aan telefoonkosten ik vind het schandalig er word ook niet gezegd er zijn nog bijv. 10 wachtende voor u nee dit gesprek kan oplopen tot maar 22 euro dat is toch niet normaal de kaartjes zijn al niet goedkoop en dat dit nog dit kan niet ik hoop dat jullie hier wat aan doen

Desired solution:

jullie moeten zeggen of er zijn nog zoveel wachtende voor je of zoals sommige bedrijven u wordt terug gebeld

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Seetickets.nl

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Seetickets.nl

Seetickets.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Allereerst proberen we natuurlijk te zorgen voor een goede bereikbaarheid. We proberen daartoe de bezetting van ons Callcenter te optimaliseren. Daarnaast hebben we tegenwoordig een systeem waarmee we klanten ook in geval van grote drukte beter van dienst kunnen zijn!

All complaints of