Complaint: musicalkaartjes the little mermaid

user-118500 on 30 July 2012 about Seetickets.nl in category Kaartenverkoop

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Voor 2 Augustus 4 kaartjes(AH actie)besteld. 23 Augustus kaartjes per post thuis gekregen. Aangezien wij beide, ik en mijn partner, werkend zijn, hebben wij de post afgelopen weekeind ingekeken. Helaas geen kaartjes voor 2 Aug. gekregen maar voor 8 Aug. 8 Aug zijn wij echter op vakantie. De kans dat ik kaartjes besteld heb voor 8 Aug lijkt mij onwaarschijlijk aangezien de vakantie datum in mijn hoofd geprent staat. Uiteraard kan de fout ook bij ons liggen.
Uiteraard afgelopen zaterdag, 28 Juli, contact opgenomen. In dit telefonisch contact werd ik naar mijn gevoel afgescheept methet feit dat ik een week te laat was, dat ik al betaald heb en dat de tickets al zijn toegestuurd en dat er niets meer aan kan worden veranderd.
Behoorlijk overstuur mijn man gevraagd contact op te nemen, tot ons ongeloof met hetzelfde resultaat en met verwijzing een klacht in te dienen.
Vreemd is dat er niemand een poging heeft gedaan, naar ons weten, of de fout wel daadwerkelijk bij ons ligt
Geen enkele poging tot medeleven, of wat vervelend voor u of we gaan ons best voor u doen. Het komt erop neer dat het seetickets.nl niet veel kan schelen of wij nu wel of niet naar de musical kunnen.Ongeacht het feit dat we ook meer dan 130 euro kwijt zijn. Zondag 29 Juli een klacht gestuurd naar seetickets.nl met dezelfde ongeinteresseerde reactie dat ze niets kunnen doen.
We zijn eigenlijk zo verbaasd dat we helemaal geen zin meer hebben in de musical en zeker niet in de wijze waarop met ons omgesprongen wordt.
Vandaag na een dag werken nog steeds erg ontevreden over de situatie dus toch maar weer gereageerd maar nu op deze site. Hopende op een oplossing wachten wij af.Mede namens onze kinderen.

Desired solution:

Toch nog 4 kaartjes op 2 Augustus, 20.30 uur. Indien onmogelijk geld retour of compensatie naar datum in September. (in overleg)

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Seetickets.nl

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Seetickets.nl

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that Seetickets.nl posted

Seetickets.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Er is contact met mevrouw geweest om te kijken naar een passende oplossing.

All complaints of