Complaint: Na aansluiting op KPN Glasvezel (november 2011) problemen met e-mail!

user-86521 on 20 February 2012 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Sinds november 2011 zijn we aangesloten op het glasvezelnetwerk. Vanaf dat moment heb ik problemen met mijn e-mail. Mail komt vaak niet aan bij de ontvanger en vaak wordt vaak niet door mij ontvangen. Heb al vele uren aan de lijn gehangen met de helpdesk die het probleem hebben voorgelegd aan de technische dienst. Heb al een nieuw wachtwoord aangevraagd en ingevoerd, vanaf een andere computer gemaild, vanuit een ander e-mail programma etc. etc. Vandaag maar weer gebeld met de helpdesk en kreeg via de technische dienst te horen dat mijn contacten niet kunnen spellen en een fout maken in het e-mailadres….!!!!
Als ik op de foutmelding google lijkt het een probleem van de KPN server te zijn, een verkeerde instelling.
Belangrijke mail komp niet bij mij aan, nog bij de ontvanger. Na 4 maanden eindeloos bellen ben ik vele euro’s aan belkosten verder, maar mijn probleem is niet opgelost!

Desired solution:

Mijn e-mail problemen opgelost en een vergoeding voor de gemaakte belkosten naar de hepdesk.

All complaints of