Complaint: Na aanvraag wordt niks geleverd

user-52759 on 14 June 2011 about Canaldigitaal in category Digitale TV

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Op 3 mei heb ik telefonisch een abonnement afgesloten voor een Hd-basis pakket (incl. hd ontvanger tegen gereduceerd tarief) en internet en bellen. Er zou een schriftelijke bevestiging volgen en na ongeveer 2 weken zou het pakket geleverd worden. Na een kleine maand had ik nog helemaal niks…geen brief, laat staan het pakket. Bij navraag kreeg ik te horen dat de aanvraag spoorloos was (raar…het gesprek is nota bene opgenomen). Ik heb dus een nieuwe aanvraag gedaan op 31 mei. We zijn nu twee weken verder, nog steeds niks gekregen.
Heel raar, je wilt als abonnee een veel duurder pakket afnemen, maar tot twee keer toe wordt de aanvraag niet verwerkt. Ik ga hard nadenken om bij een ander bedrijf het gewenste pakket af te nemen.

Desired solution:

Als ik deze maand nog het gewenste pakket geleverd krijg.

Message from from Klacht.nl

15 years ago - Complaint is picked up by Canaldigitaal

Message from from Klacht.nl

15 years ago - Complaint is solved by Canaldigitaal

Canaldigitaal

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij gaan er voor zorgen dat er contact met u wordt opgenomen.

Excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

WebCare CanalDigitaal

All complaints of