Complaint: Na bijna een half jaar, nog steeds mijn geld niet terug!

user-71153 on 25 November 2011 about CenterParcs in category Vakantieparken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Samen met mijn vriend boekte ik in juli 2011 een weekje weg naar Centerparcs van 18/07/11 tm 25/07/11. Via internet een cottage geboekt, handdoekenpakket erbij aangeklikt enzovoort en een bedrag betaald van 637,08 euro.
Er kwam maar geen boekings/reserveringsnummer bij ons binnen, dus de dag erna gebeld. Ik moest even wachten en als ik de volgende dag nog steeds niets had ontvangen, weer even terug bellen.
Volgende dag dus weer gebeld, er was geen geld van ons ontvangen! Terwijl het toch echt gelijk van de rekening was afgeschreven. Omdat we graag een weekje weg wilden heb ik een nieuwe boeking gedaan per telefoon en dus nogmaals het bedrag van 637,08 euro betaald.
We hoefden ons geen zorgen te maken, uitgezocht zou worden waar het andere geldbedrag gebleven was. En zo konden we van ons weekje gaan genieten…
Weken erna nog steeds niets gehoord, vond het wel erg lang duren. Weer gebeld. Degene die alles voor ons zou uitzoeken, is niet meer werkzaam bij Centerparcs, niet raar dus dat er niks aan is gedaan. Dus weer met iemand anders gesproken die het voor ons uit zou gaan zoeken.
Op 7 september 2011 krijg ik een mailtje dat ik een bewijs van betaling kan mailen. Ondertussen zijn mijn vriend en ik naar de bank gegaan en hebben wij 25 euro moeten betalen zodat de bank kon opvragen of het geld wel bij Centerparcs was aangekomen. Dit was wel degelijk het geval.
Al de bewijzen gemaild op dezelfde dag, maar blijkbaar was het mailtje niet aangekomen. Op 13 september nog eenmaal het mailtje met bewijzen gestuurd. Omdat ik hierna niets meer hoorde van Centerparcs heb ik op 21 september weer gemaild, dat het me niet leek dat het uitzoeken hiervan weken in beslag neemt.
Op 23 september een mailtje terug gekregen, het bedrag was gevonden! Op 27 september zou dit naar ons terug worden gestort.
Begin oktober weer gebeld naar Centerparcs omdat het bedrag niet op de rekening was teruggestort. Toen werd mij belooft dat ik hoe dan ook de volgende dag terug gebeld zou worden. Dit werd ook belooft aan mijn vriend die eveneens gebeld had. Deze belofte zijn ze weer niet nagekomen. Dus maar weer gemaild dat we het zat zijn dat de beloftes die Centerparcs aan ons maakt niet na worden gekomen en dat we maar andere stappen moeten gaan ondernemen. Hier werd niet op gereageerd.
Dus op 21 september nog een keer via de mail geprobeerd aardig te vragen wanneer we wat van ons geld kregen te zien. En dat we het jammer vinden dat er gewoon niet word gereageerd op de mail.
Ondertussen is ons wederom een keer belooft dat we het geld terug kregen, weer niet waargemaakt… Ongeveer 2 weken daarna op 21 septemeber nog een keer gemailt dat er niets is ontvangen en dat ik er een beetje moe van word.
Diezelfde dag word ik ineens gebeld. Nogmaals excuses en het bedrag is nu echt onderweg naar de rekening. Ik hoef voor donderdag echt geen contact op te nemen met Centerparcs via de telefoon of via de mail, want ik word persoonlijk gebeld. Als tegemoetkoming voor dit alles kan ik een voucher krijgen van 30 euro. Alleen mijn belkosten naar Centerparcs was al meer dan dat en 25 euro betaald aan de bank om te kunnen bewijzen dat we betaald hebben. Dit was echt het enige wat ze mij aan konden bieden. Dus maar geaccepteerd… Omdat ik hier zelf niets aan heb, zou ik gewoon 30 euro op mijn rekening gestort krijgen. Zou ook onderweg zijn.
Het is nu vrijdag, ben wederom niet gebeld op donderdag en van het geld is WEER NIETS TE BEKENNEN! Wat moet ik nog meer doen om gewoon mijn geld terug te krijgen?

Desired solution:

Mijn geld nu terug. Plus een tegemoetkoming die compenseert met al mijn belkosten, bankkosten en moeite. Als ik naar de klachten kijk van andere mensen op deze site krijgen zij een betere tegemoetkoming dan mijn 30 euro... Een half jaar wachten is toch niet normaal.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by CenterParcs

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by CenterParcs

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that CenterParcs posted

Responded on 17 December 2011 at 09:44

Mijn geld is terug, maar weer later dan de beloofde datum. Een week later staat ineens het geld op de rekening, zonder dat wij hierover geinformeerd zijn. Verder niets meer gehoord van CP, welgemeende excuses heb ik het hele jaar al aan moeten horen... Ze zijn er te makkelijk vanaf gekomen met deze oplossing. Maar ik laat het er bij, na een half jaar stressen om je geld een keer terug te krijgen heb ik geen zin om hier nog tijd en moeite in te steken.

CenterParcs

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Gast e-mail met excuses verstuurd. Terugbetaling zou inmiddels in orde moeten zijn.

All complaints of