Complaint: na de belofte dat de koffers bezorgt worden , mag je zebijna 300 km ver van huis gaan ophalen .

user-128369 on 17 September 2012 about Arke in category Online Reisbureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

vlucht nr or 0364 , hoofwijk , 2 koffers.
half uur voor dat het vliegtuig aankomt ,volgt er een mededeling dat we door het probleem van te veel getankte brandstof op curacou , geen bagage ( koffers ) aan boord hadden .
we moesten maar bij de balie van Arkefly een formulier invullen dan werden de koffers thuis bezorgd , we hebben daar nog extra gevraagdt of het een probleem was om ze te bezorgen in duitsland ( 1 km over de grens bij sittard limburg ) dat was helemaal geen probleem .
dit was dus 13 sept donderdag middag rond 16.00 uur .
zondagavond 16 september om 22.00 belt een duitse mevr dat onze koffers op een duitse luchthaven staan..
ze waren al in munchen geweest.en stonden nu dusseldorf koln.
er was totaal geen mogelijkheid om ze leveren , omdat ze geen regelingen hadden met arkefly.
we zijn dus nog snachts om 21.30 naar dusseldorf gereden om de koffers te halen , daar werd ons verteld dat we op luchthaven KOLn moetsen zijn.
dus na bijna 5 uur rijden van wegen diverse wegwerkzaamheden en bijna 300 km rijden waren we weer thuis. en konden we eindelijk de vieze was van 3 weken vakantie uitpakken.
die extra dagen in het koffer in vochtige ruime,s hebben onze kleding niet goed gedaan…

Desired solution:

tja...hoe klantvriendelijk gaat arkefy

ik weet dat een koerier 1 Euro per km rekende.

ik heb er bijna 300 km gereden.

en dan nog 5 uur in de auto..

we weten zelf nog niet hoeveel van onze kleding na een dubbele wasbeurt weer zonder schmmel is...

250 euro lijkt me een redelijk bedrag als km vergoeding en de uren

zie code 0483 x3360590 x3360589

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Arke

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Arke

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Arke posted

Arke

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben op 19 september een schriftelijke reactie naar de klant gestuurd. Arke, afdeling Klantenservice

All complaints of