Complaint: Na een jaar voordeel word je dubbel teruggepakt

user-134575 on 16 October 2012 about EnergieDirect in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Na 1 jaar een collectief voordeel kreeg ik bericht van EnergieD dat bij gelijkblijvend gebruik mijn voorschotnota gelijk zou blijven. Dat wekt natuurlijk de indruk dat de tarieven niet omhoog gegaan zijn. Dus ik ging nog een jaar door bij ED. Heb vervolgens in dat jaar minder verbruikt maar moest wel €2400,-!!! bij betalen. Dit terwijl ik na dat voordeeljaar een mail kreeg dat ik het zelfde voorschotnota zou betalen gebaseerd op verbruik en nieuwe tarief. Klacht ingediend maar nu na een maand nog niets gehoord. Stiekem en verschuilend gedrag. Jammer van deze slechte manier van zaken doen. Wees gewaarschuwd en let op bij EnergieD

Desired solution:

Punt een antwoord op mijn klacht lijkt me wel zo netjes. punt twee oplossing voor de naheffing terwijl volgens mail ED geen verhoging zou plaats vinden.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by EnergieDirect

Message from EnergieDirect

11 years ago - Beste klant, Op 3 december 2012 heb ik je een e-mail gestuurd over je klacht. Voor een correcte afhandeling hier op klacht.nl wil ik je klacht graag sluiten. Wanneer je niet wilt dat je klacht op klacht.nl gesloten wordt, hoor ik dit graag van je. Geef dit dan binnen 5 werkdagen aan. Hierna zetten we je klacht op opgelost. Met vriendelijke groet, Desiree van energiedirect.nl

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by EnergieDirect

Comment by poster of the complaint

11 years ago - Ja volgens energie direct is het opgelost want ze hebben een bloemetje gestuurd..... Zo kan je snel klachten oplossen van 2300,-- euro naheffing. Punt is ze verschuilen zich achter onduidelijkheden en het duurt allemaal lang, zo proberen ze het net zo lang te rekken dat je geen zin meer hebt. Gewoon wegblijven bij dit soor organisaties is mijn tip.

All complaints of