My complaint:
In Juli 2012 ontving ik van Intrum bericht dat er een vordering openstaat bij Energiedirect.
Het zou gaan om een bedrag van 369 Euro over Oktober, November 2011 en Januari 2012.
Na ruim een half jaar ontvang ik van het incassobureau hiervan bericht.
Na mijn vraag waarom ik het nu pas hoor, werdt mij verteld dat ze mijn adres niet hadden, dit terwijl ik energie heb afgeloten voor mijn huidige adres, en ik daar al woon sinds september 2011. Alle overige maanden zijn altijd betaald (en op tijd) door de schuldhulpverlening waar ik in zit.
Na contact hierover met het incassobureau werst mij verteld dat de vordering verdeeld mocht worden in drie termijnen van ongeveer 160 euro per maand.
In mijn budget is dit niet mogelijk en heb dit ook aangegeven, hier konden ze verder niets mee.
Nu wordt ik, samen met mijn vriendin alsmede de baby van 5 maanden afgeloten over 14 dagen.
Terwijl we onze financiele problemen aan het oplossen zijn.
Energiedirect.nl maakt er een rommeltje van (zie Vara.nl/kassa) en ik zal dan ook zorgen dat er dagelijks een negatieve topic komt.
Desired solution:
Wanneer het openstaande bedrag in de regeling van de schuldhulpverlening opgenomen kan worden, en energiedirect.nl mij verteld waarom er totaal geen correspondentie is geweest i.v.m. de openstaande vordering maar er ineens overgestapt wordt naar een incassobureau.