Complaint: naam met een trema

user-61131 on 09 September 2011 about Arke in category Online Reisbureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Via internet heb ik een reis geboekt naar Curacao, bij invulling van de formulieren heb ik mijn naam Daniëlle ingevuld. Later bleek dat de letter met de trema was veranderd in een vraagteken. Ik heb hier geen melding van gemaakt, ik had het wel gezien op de bevestiging, maar ik heb er verder geen acht op geslagen, ik was erg druk, en zag de noodzaak hier niet van in. Een week voor vertrek belde ik met Arke om iets te vragen over de vlucht. De dame maakte mij er op attent dat mijn naam niet goed was, dat dat echt aan mezelf lag, en dat ik maar even 27 euro moest betalen om die fout te herstellen. Door de toon die die mevrouw aansloeg, gingen al mij haren overeind staan en heb ik dat geweigerd. Zij zei dat ik het zelf maar moest weten en dat ik op Schiphol wel zou ondervinden, dat die spellingsfout mij duur zou komen te staan. Dat risico heb ik genomen en uiteindelijk bleek dat het allemaal wel meeviel. Ik heb er niets meer van gehoord.
Een andere klacht omtrent het vliegen met Arke is, dat je buiten de niet zo lekkere maaltijd aan boord (nog zacht uitgedrukt), erg veel moet betalen voor een drankje of snack en een entertainment set.

Desired solution:

Bij het invullen van het digitale formulier moet er een opmerking staan over het namen invullen zonder leestekens.

In het vervolg zal ik niet meer kiezen om met Arkefly te vliegen.

All complaints of