Complaint: Nabetaling

user-100890 on 04 May 2012 about NLE in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Mij maandelijkse betaling was al hoger gezet een half jaar geleden
Maar moet toch een aantal honderden euros nabetalen
Daar zou ik graag een afbetaling voor willen maar ze incaseren snel
Alles van mijn bank wat ik niet kan missen ik vind dat een beetje
Asosiaal en onbeschoft

Op deze manier zoek ik een ander want dit vind ik niet kunnen

Desired solution:

Een normale afbetaling wat redelijk is voor bijde kanten

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by NLE

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by NLE

NLE

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

De klacht is door NLEnergie opgelost. Mocht u toch nog vragen hebben, neemt u dan contact op met internetklantenservice@nlenergie.nl.

All complaints of