Complaint: afhandeling schadeclaim

user-42422 on 01 March 2011 about Nationaal Spaarfonds in category Verzekering

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

oktober 2010 in de file door een automobilist die niet in de gaten had dat er voor haar geremd werd van achteren aangereden. Zij botste schuin op mij en op de auto rechts naast ons. Duidelijk wie verantwoordelijk was en dat ook zo aangegeven op schadeformulier. Pas nu – maart 2011 – blijkt dat:
– schade nog niet (!) is afgehandeld bij nationaal spaarfonds – hiervoor worden excuses gemaakt
– het schadeformulier voor nationaal spaarfonds niet duidelijk is, terwijl dit duidelijk is getekend en toegelicht.
– op mijn vraag waarom ik niet ben gebeld over de onduidelijkheden krijg ik nota bene als antwoord dat dat geen beleid van het bedrijf is – ik zou mijn verhaal dan wel eens kunnen aanpassen… (hoezo vertrouwen in de klant?)
– ook blijkt de automoblist die mij heeft aangereden een letselschadeclaim heeft ingediend “maar daar zijn we nog mee bezig. U kunt gerust zijn dat komt goed”. Daar heb ik niet zoveel vertrouwen meer in…
Als klap op de vuurpijl wordt mij nog gevraagd of ik nog getuigen weet – een half jaar later! Er waren getuigen maar omdat ik niets meer hoorde hun visitekaartjes weggegooid. Misschien weet bergeringsbedrijf nog iets…..

Gewenste oplossing

Laat nationaal spaarfonds zijn verantwoordelijkheid nemen en de letselschade claim zo snel mogelijk afhandelen zonder extra kosten voor mij. En misschien kan ik tussentijds geinformeerd worden over de stand van zaken – een briefje of zoiets?

All complaints of