Complaint: melding schade vrije jaren bij Roy-data.

user-55471 on 14 July 2011 about Nationaal Spaarfonds in category Verzekering

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Zie hieronder twee mails welke ik heb gezonden aan de afdeling klachten en aan de klantenservice. Krijg geen enkele reactie en telefonisch maken ze er een sport van je te kleineren:

van rene van Veldhoven renevanveldhoven1955@gmail.com
aan nsf_klachtenteam@nationaalspaarfonds.nl
datum 6 juli 2011 16:02
onderwerp Vermelding aantal schadevrije jaren bij Roy-data, m.b.t. polisnummer 780349.
verzonden door gmail.com

details verbergen 6 jul. (8 dagen geleden)

Geachte Heer/Mevrouw,

Onlangs ontving ik van Nationaal Spaarfonds een ‘beeindiging autoverzekering’ in verband
met de verkoop van een auto (Mazda SK-39-DD) per 25-09-2011.
Hierin meldt u een opgave van 2 schadevrije jaren.
In de polis staat : No-claim 70%, trede 14.
Mijns inziens staat dit voor ongeveer 17 schadevrije jaren.
Het werkelijke aantal schadevrije zou echter 22 moeten zijn.
Zie hiervoor mijn bij u lopende verzekering met polisnummer 689423 ( No-claim 70%, trede 17).
Hierbij verzoek ik u zo spoedig mogelijk het correcte aantal schadevrije jaren te veremelden
bij Roy-data, zodat ik in de toekomst gevrijwaard blijf van problemen en/of schade bij het aangaan van
een autoverzekering (bij anderen).

Reeds eerder heb ik veel problemen ondervonden door de wijze waarop u meent om te kunnen gaan
met het zogenaamde “Roy-data”-systeem”. Tot op heden heeft u deze kwestie niet naar behoren opgelost.
Zie hiervoor onder andere het verschil in treden in de twee polissen die ik bij u heb.
Wellicht ten overvloeden, wijs ik u erop dat het aantal schadevrijejaren gebonden is aan de bestuurder en niet
aan een voertuig of een of andere tijdelijke verzekering !!!

In afwachting van uw reactie en een bevredigende en klantgerichte afhandeling van deze kwestie,
groet ik, hoogachtend,

R.F.W. van Veldhoven,

Mail 2:
van rene van Veldhoven renevanveldhoven1955@gmail.com
aan nsf_klachtenteam@nationaalspaarfonds.nl
datum 12 juli 2011 11:14
onderwerp Re: Vermelding aantal schadevrije jaren bij Roy-data, m.b.t. polisnummer 780349.
verzonden door gmail.com

details verbergen 12 jul. (2 dagen geleden)

BETREFT:
Vermelding aantal schadevrije jaren bij Roy-data, m.b.t. polisnummer 780349.

Geachte Heer/Mevrouw

IK ben zwaar teleurgesteld in u, omdat ik nog geen reactie heb ontvangen op de e-mail (zie hieronder) welke ik u
op 6 juli heb gezonden. Het begint er steeds meer op te lijken dat u doelbewust bezig bent,
middels het geven van foutieve informatie aan Roy-data, langzaam maar zeker te werken aan een achterbakse
en stiekeme verlaging van het aantal schaderije jaren om meer premie te kunnen innen.
Waarschijnlijk flikt u het zelfde kunstje ook bij mensen die minder adequaat kunnen reageren dan ik, waardoor
er zich nu mensen in uw bestand bevinden die geheel ten onrechte teveel premie betalen!!!
Reeds eerder heb ik mogen kennismaken met u manier van handelen die welhaast chicanerend en trainerend overkomt,
temeer na telefonisch contact te hebben gehad met uw “klantenservice”, welke het nodig acht mij op een denigrerende manier als een
nietswetende kleuter te behandelen en het bovendien meerdere malen presteert mij door te verbinden met niemand.(Kosten, zonder resultaat ong.
euro 7,50 excl. tijdsvergoeding; graag onmiddelijk vergoeden).
Mocht ik per omgaande geen bevredigende reactie van u ontvangen, zal ik mij genoodzaakt zien deze zaak bij derden (Kassa, Consumentenbond, Facebook, Twitter, mijn webpagina, mijn weblog, fora, etc.) bekend te maken.
Wederom in afwachting van uw reactie, verblijf ik, inmiddels heel wat minder, hoogachtend,

R.F.W. van Veldhoven,

Desired solution:

onmiddelijke juiste melding bij roydata (kan toch niet zo moeilijk zijn).Ik ben met geen oplossing meer tevreden en ga mijn overige verzekeringen (3) met eerst volgende mogelijkheid opzeggen.

All complaints of