Complaint: Nationaal Spaarfonds geeft geen enkele reactie op klachten.

user-91075 on 18 April 2012 about Nationaal Spaarfonds in category Verzekering

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Op13 april heb ik een klacht gemeld betreffende uitbetaling van polisnummer 4159943. Deze klacht zou in behandeling zijn genomen, maar helaas krijgen wij geen enkele reactie van Nationaal Spaarfonds.
We hebben al twee keer een mail gestuurd naar de medewerker die de klacht in behandeling heeft, maar ook op deze mailtjes krijgen we gewoon geen reactie. Wij zijn zeer ontevreden over hoe polissen afgehandeld worden bij Nationaal Spaarfonds. Wij hebben formulieren en polissen netjes terug gestuurd. Het enige wat Nationaal Spaarfonds nog hoeft te doen is de afkoopsom uitbetalen.

Desired solution:

Uiterlijk vrijdag 20 april willen wij dat de afkoopsom van polisnummer 4159943 aan ons uitbetaald is.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Nationaal Spaarfonds

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Nationaal Spaarfonds

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that Nationaal Spaarfonds posted

Nationaal Spaarfonds

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

De uitbetaling heeft op 18 april plaatsgevonden. Klacht is opgelost.

All complaints of