Complaint: opgave afkoopwaarde

user-58527 on 19 August 2011 about Nationaal Spaarfonds in category Verzekering

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Na een opvraag te hebben gedaan bij Uw afdeling om de polis die bij U loopt af te kopen,hebben wij nadat we de brief binnen hebben gekregen,met de uiteindelijke afkoopwaarde,direct de benodigde papieren naar jullie opgestuurd.Deze zijn in behandeling genomen op,naar mijn inziens te laat,maar okee,op 08-08-2011.Op 09 of op 10-08-2011 heb ik concact gehad met Uw afdeling,met een dame waar ik de naam niet meer van weet,en deze kon dus via haar beeldscherm zien dat onze polis behandeld was en dat de overdracht van de financien de week daarop gestort zou worden.Nu schets mijn verbazing dat dat niet is gebeurt en dat volgens Dhr *dit nog wel 4 tot 8 weken kan gaan duren.VREEMD???.Na de situatie meerdere malen te hebben uitgelegd aan deze Heer,is hij onwrikbaar.
Na zeker bijna vier maanden bezig te zijn vind ik dit op zijn zachts gezegd toch een beetje raar.Want ik ben 15 jaar lang een goede betaler geweest zonder problemen en nu werken jullie niet mee aan een jiuste oplossing,tenminste de Dhr * dan,want hij kan bijvoorbeeld ook niet terug zien met wie ik dan vorige week heb gesproken,terwijl hij beweert dat elk gesprek wordt genoteerd.Ik hoop U hier voldoende mee te hebben geinformeerd.Mochten er nog vragen zijn van Uwer zijde de gegevens kunt U vinden op Polisnummer5534917

Desired solution:

Gaarne een duidelijk antwoord waarom dit niet vermeld staat in de polis voorwaarde en de rente die U nu vangt van het zolang vast houden van de afkoopwaarde En dat de afronding a.s maandag geregeld zou kunnen zijn.
Dank U wel

All complaints of