Complaint: Slordige administratie en geen service

user-37263 on 23 January 2011 about Nationaal Spaarfonds in category Verzekering

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Voor mijn vorige auto blijft men premie incasseren, terwijl deze al maanden niet meer op mijn naam staat en inmiddels zelfs gesloopt is!

Ik heb ook bijna twee maanden geleden al de bevestiging gekregen dat de beeindiging is verwerkt en ook een bedrag aan teveel betaalde premie terug onvangen.

Ik heb de premie (wederom) gestorneerd, ik hoop dat de wijziging nu (4 maanden na dato) eindelijk eens correct kan worden verwerkt.

Mijn huidige auto heb ik ook bij jullie verzekerd, aansluitend op mijn vorige auto. Onder polisnummer 790210. Hoewel de correcte no-claim korting was toegepast wordt deze correcte toepassing kennelijk nu ongedaan gemaakt.

Ik wil u er graag op wijzen dat ik voor mijn huidige
autoverzekering mijn no-claim heb meegenomen van mijn vorige auto. Ik verzoek u ook dit een eindelijk correct te verwerken.

Gewenste oplossing

Graag ontvang ik een schriftelijke bevestiging dat deze twee
correcties zijn doorgevoerd. Daarnaast zou het een goed idee zijn eens te REAGEREN op berichten van klanten en niet domweg maar blijven incasseren!

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by Nationaal Spaarfonds

Message from

13 years ago - De klacht is uiteindelijk opgelost. Het blijven incasseren blijkt het gevolg te zijn van de benodigde verwerkingstijd van een wijziging/opzegging, waardoor (nadat de bevestiging is ontvangen dat de wijziging is verwerkt en je een restitutie-bedrag hebt ontvangen) de incasso nog een maand of twee door kan lopen. De fout in de no-claim korting blijkt het gevolg te zijn van een storing in “Roy-data” waardoor de schadevrije jaren van een aantal klanten op “0″ is komen te staan. Een en ander wordt spoedig gecorrigeerd.

All complaints of