Complaint: “Alles voor de zomer “jacuzzi

jacuzzi on 28 September 2013 about neckermann.com in category Online Warenhuizen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Na 3 maanden nog geen levering van mijn Jacuzzi.
Ik wil mijn bestelling annuleren en mijn geld terug, maar dat kan niet omdat mijn gegevens afwijken(???)

Desired solution:

Binnen 7 dagen mijn geld terug met rente!

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to neckermann.com about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by neckermann.com

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by neckermann.com

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that neckermann.com posted

jacuzzi

Responded on 30 September 2013 at 12:16

ik schijn een klantnummer te moeten invoeren om mijn bestelling te kunnen annuleren. Helaas is inloggen om Neckermann helemaal niet meer mogelijk, zodat ik ook niet kan annuleren. Maar deze week ( voor vrijdag) komen ze met een alternatief, want vertelde klantenservice; in de herfst kan je ook nog best genieten van een jacuzzi.

neckermann.com

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Vandaag 'Jacuzzi' telefonisch gesproken. We zijn bezig met een alternatief en houden haar op de hoogte van het verdere verloop.

All complaints of