My complaint:
Op 8 november had ik al een klacht op klacht.nl geschreven, meer uit pure frustratie.
Na een paar dagen werd ik door een vriendelijke medewerkster van NECKERMAN gebeld.
zij heeft mijn klacht aangehoord en gaf toe dat het niet mijn schuld was en dat er een goede oplossing moest komen.
De mevrouw zei dat ze een mail zou sturen naar de financiele afdeling en dat die dan contact met mij zouden opnemen.
Ondertussen zijn we ruim 10 dagen verder en nog steeds geen telefoon gehad.
ik hoopte het op een normalen manier op te kunnen lossen maar helaas geen gehoor,
ik ga nu contact opnemen met een advocaat om de zaak voor te leggen omdat alle bewijs stukken hier thuis liggen.
Desired solution:
DAT er eindelijk eens voet bij stuk word gehouden.
1e telefoon: Ik zie u niet in het systeem.
2e telefoon: hier heeft u nr van incasso regel maar met hun. boem telefoon word zo opgehangen.
3e telefoon: mededeling dat incassobureau het niet kan regelen met bkr, nou dan word er verteld dat hun liegen.
4e telefoon ontvangen: gaf weer beetje hoop er werd contact opgenomen maar helaas werd er niet terug gebeld ( zoals afgesproken binnen een week).