My complaint:
Eind juli hebben we een jacuzzi besteld en betaald. De Jacuzzi was beschikbaar en zou binnen 2 weken geleverd gaan worden. Na 3 weken krijgen we pas bericht dat ze de termijn van 2 weken niet gaan halen maar ze doen “hun uiterste best”om alsnog zo snel mogelijk te bezorgen. Vervolgens horen we maanden niets meer van Neckermann. Online bij de bestelstatus word je ook niets wijzer. Daar staat geen datum vermeld. Het blijkt niet mogelijk om de Neckermann klantenservice per mail te bereiken. De enige optie is om een betaald nummer van de klantenservice te bellen. Daar konden ze me alleen vertellen dat ze er mee bezig waren. “Ze waren besteld bij hun leverancier” Maar een indicatie geven wanneer ze wel kunnen leveren ging niet. Wat natuurlijk al raar is als ze de goederen verwachten.
Gisteren 16-10-2013! krijg ik ineens het volgende bericht:
————
Beste meneer/mevrouw F.,
Je hebt onderstaand artikel besteld. Helaas is dit artikel uitverkocht. Om die reden is de bestelling geannuleerd, onze excuses hiervoor. Op neckermann.com vind je verschillende alternatieven.
—————–
Nou lekker dan! Ten eerste zijn er helemaal geen alternatieven te vinden op de website en ten tweede vind ik het schandalig en ongehoord dat Neckermann reclame maakt voor producten op radio en televisie, die zij ongestoord NIET leveren. Je krijgt doodleuk te horen dat ze zijn bijbesteld en ze gaan leveren maar vervolgens is het opeens toch uitverkocht??
Ze nemen klachten niet serieus en daarmee hun klanten ook niet. Ik bestel nooit meer iets bij Neckermann!
Desired solution:
Een alternatief product en of een (financiële) tegemoetkoming.
Ik heb twee keer naar hun dure klantenservice moeten bellen, ik ben een hoop tijd kwijt geweest en veel ergernis gehad. Daarnaast ook nog eens al 3 maanden mijn geld kwijt geweest. (Ik moet nog maar zien hoe snel ze het terug storten.