Complaint: niet te leveren jacuzzi

danique01 on 22 October 2013 about neckermann.com in category Online Warenhuizen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

de simpelheid en te gemakkelijk omgaan met alle klachten die zijn binnengekomen oo het niet te kunnen nakomen van een levering! mensen die gewoon al 3 maanden geleden hebben betaald waaronder ikzelf ook!!!! wil mijn geld terug met RENTE. Dit is contractbreuk Neckermann!!!! Ik verzoek mensen contact op te nemen met Consuwijzer 088-0707070 en een klacht in te dienen tegen Neckermann. Hoe meer zielen hie meer vreugd….zullen we eens even de Geschillencommissie laten beslissen over deze zaak!!!

Desired solution:

De jacuzzi leveren of een beter alternatief!!! na al die maanden van rente trekken van de klanten!!!

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to neckermann.com about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by neckermann.com

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by neckermann.com

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that neckermann.com posted

danique01

Responded on 06 November 2013 at 19:09

Zaak kan helemaal NIET afgesloten worden!!!!! Waar is de oplossing dan Neckermann??? Door alleen maar contact op te nemen??? Wat een slechte instelling!

Hieronder brief aan Neckermann n.a.v. telefoongesprek.

Geachte Neckermann,

Naar aanleiding van het telefoongesprek d.d. 1 november jl. met de heer Francios deel ik u hierbij het volgende mede.

Neckermann geeft de leverancier de schuld dat deze jacuzzi niet meer geleverd kan worden, maar Neckermann is zelf schuldig hieraan.
Neckermann had niet zoveel van deze jacuzzi's moeten verkopen.
Als de voorraad op is dan zou toch ook de verkoop moeten stoppen. Maar nee, Neckermann gaat gewoon door met de verkoop terwijl er helemaal
niet geleverd kan worden. Wij hebben deze jacuzzi besteld op 20 juli 2013 en BETAALD, hebben zelf al die tijd contact met Neckermann op
moeten nemen om te horen hoe het nu met de levering zat. Eerst zou er een alternatief komen, maar dit was na enige weken ook geen optie meer!
Waarna we dus na weer zelf telefonisch contact te hebben gezocht te horen kregen dat we ons geld dan maar terug kregen.
Nou schandalig! Wij verwachten dan ook een fatsoenlijke oplossing van Neckermann.

Hierbij onze oplossing:

Wij willen graag de opblaasbare jacuzzi geleverd krijgen of een beter alternatief! Jullie leverancier is niet de enige in Nederland die deze jacuzzi
kan leveren. Op google zijn genoeg leveranciers te vinden die deze jacuzzi kunnen leveren!

Een andere oplossing zou zijn een kostenvergoeding waaronder rentevergoeding over bijna 4 maanden van 2 niet geleverde jacuzzi's!
Wij hebben onder andere de volgende kosten gemaakt:

* Gedeelte tuin aangepast
* 4 Vlonders van 1mtr. bij 1 mtr. gekocht á € 29,95 (per jacuzzi)
* Verf Sigma Satin lak om de vlonders af te lakken € 63,35 (samen met 1 liter pot gedaan)
* 5 zakken antriciet grint á € 6,95 (per jacuzzi)
* Electriciteit aan laat leggen incl. materiaal € 50,00 (per jacuzzi)

Al met al hebben we er veel werk aan gehad, vaak telefonisch contact zelf opgenomen, alle ergenissen en ons geld wat we bijna 4 maanden zijn kwijt geweest.
Wij verwachten dan ook van Neckermann een nette oplossing, of een jacuzzi leveren of een schadevergoeding aangezien we meer dan € 200,00 per jacuzzi aan kosten hebben gemaakt.

Mocht dit niet het geval zijn, dan zullen wij zeker ervoor zorg dragen dat deze klacht verder wordt behandeld via de Geschillencommissie!

Met vriendelijke groet,

D. Volbers en A. Snoek (annettesnoek@gmail.com)

Ps. Kon niet meer achterhalen wat ons ordernummer is geweest, ook het klantnummer niet aangezien jullie alles al hebben verwijderd!

neckermann.com

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Klant gebeld 22 oktober, uitgelegd dat bestelde jacuzzi's (2 stuks) helaas niet meer te verkrijgen zijn en dus niet meer geleverd zullen kunnen worden, ondanks alle inspanningen. Het reeds betaalde bedrag is inmiddels retour gestort op rek.nr. van vriendin, op haar gegevens was bestelling geplaatst.
Week 44 nogmaals bellen om te informeren wat de klant zelf als vergoeding ziet.

1 november gebeld, klant zit nu op haar werk en heeft gegevens niet bij de hand. Zal e.e.a. opzoeken en zelf contact met Neckermann opnemen (tel.nr. nogmaals doorgegeven, gewezen op klantenportaal op onze website, en mogelijkheid om via social media contact op te nemen).
Zaak kan afgesloten worden.

All complaints of