Complaint: Ondeugdelijk product

Swsparreboom on 26 October 2013 about neckermann.com in category Online Warenhuizen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Wij hebben 2 maanden geleden een was/droogcombinatie gekocht bij neckerman. Hij doet het niet goed, maakt ongelofelijk veel herrie. Een vreemd geluid en soms doet hij het helemaal niet! We hebben al verscheidene malen met Neckermann geveld en gemaild. Er is al iemand van de service centrale hier geweest, we hebben gebeld en gemaild met de service centrale. We hebben aanpassingen gemaakt aan onze vloer, aan de afvoer. We hebben hem aan de onderkant open moeten maken om schoon te maken etc etc! En hij doet het nog steeds bagger! En we hebben nog steeds geen reactie! Nu ben ik het zat. We hebben al die tijd geen fatsoelijke was kunnen draaien, ik zit dagen met natte kleren in de trommen, als hij her weer eens helemaal niet doet. En hij is net nieuw hè, hij is 5 aug gekocht.

Desired solution:

We willen hem niet meer, we hebben er geen vertrouwen meer in.
We zouden simpelweg willen dat ze hem op komen halen en dat we ons geld terug krijgen, dat moet toch kunnen, hij is net 2 maanden oud en we hebben al vanaf het begin de klachten aangegeven, ze worden alleen steeds erger...
Maar ze reageren gewoon niet en wij zitten met een niet goed werkend product!

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to neckermann.com about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by neckermann.com

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by neckermann.com

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that neckermann.com posted

Swsparreboom

Responded on 08 November 2013 at 14:53

Het is nog niet opgelost! het probleem is er nog steeds er wordt nog contact opgenomen door de monteur, totdat de klacht verholpen is door de monteur bestaat dit probleem dus nog steeds. hoe kan er dan gezegd worden dat het probleem op opgelost, dit is gewoon het balletje bij een ander neerleggen!

neckermann.com

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben telefonisch contact gehad met 'Swsparreboom'. Er is afgesproken dat zij contact opneemt met het reparatiebedrijf zodat er een monteur langs kan komen om de klachten op te lossen.

All complaints of