My complaint:
Wij hebben 2 maanden geleden een was/droogcombinatie gekocht bij neckerman. Hij doet het niet goed, maakt ongelofelijk veel herrie. Een vreemd geluid en soms doet hij het helemaal niet! We hebben al verscheidene malen met Neckermann geveld en gemaild. Er is al iemand van de service centrale hier geweest, we hebben gebeld en gemaild met de service centrale. We hebben aanpassingen gemaakt aan onze vloer, aan de afvoer. We hebben hem aan de onderkant open moeten maken om schoon te maken etc etc! En hij doet het nog steeds bagger! En we hebben nog steeds geen reactie! Nu ben ik het zat. We hebben al die tijd geen fatsoelijke was kunnen draaien, ik zit dagen met natte kleren in de trommen, als hij her weer eens helemaal niet doet. En hij is net nieuw hè, hij is 5 aug gekocht.
Desired solution:
We willen hem niet meer, we hebben er geen vertrouwen meer in.
We zouden simpelweg willen dat ze hem op komen halen en dat we ons geld terug krijgen, dat moet toch kunnen, hij is net 2 maanden oud en we hebben al vanaf het begin de klachten aangegeven, ze worden alleen steeds erger...
Maar ze reageren gewoon niet en wij zitten met een niet goed werkend product!