Complaint: oplichting en laster

fiodmanager on 13 October 2013 about neckermann.com in category Online Warenhuizen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Neckermann houdt zn klanten aan het lijntje. Men betaald niet terug als spullen worden geannuleerd. Men geeft TNT post de schuld voor het zoekraken van pakketten. Hierdoor wordt de TNT dus geschoffeerd. Men houdt zich niet aan de wettelijke bepalingen voor terugstorten van betaalde producten die NOOIT zullen aankomen. Men zegt dat een product op voorraad is, innen de betaling om vervolgens te melden dat je drie weken moet wachten. Om daarna het product dat NIET OP VOORRAAD is toch op te sturen???? Laat je dus een dag je werk missen door thuis te wachten, om vervolgens te zeggen dat de TNT de zending kwijt is en jij als klant dus je betaling. Totaal wetteloos gedrag en niemand die er wat aan doet.

Desired solution:

Wil graag mijn betaling binnen 1 dag terug, zoals bij wet bepaald is.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to neckermann.com about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by neckermann.com

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by neckermann.com

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that neckermann.com posted

fiodmanager

Responded on 14 October 2013 at 09:36

U!!!!!! raakt de tv kwijt, zoals ALLE producten zo te zien aan de klachtenregen...U!!!! had NIETS op MOGEN sturen na ANNULERING...U!!! zei de tv NIET te hebben op voorraad...U!!! liegt de hele boel dus bij elkaar. U!!! gaat zich NU aan de wet houden, zo moeilijk is dat toch niet?

neckermann.com

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Beste 'fiodmanager': Cennet91 is vorige week telefonisch op de hoogte gebracht dat de terugbetaling van de televisie gedaan zal worden als deze retour geboekt is.

All complaints of