Complaint: Vaatwasser Whiteline MT16 gaat niet aan

zonnebloem23 on 27 September 2013 about neckermann.com in category Online Warenhuizen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Wij zijn al bijna 5 maanden bezig om een Vaatwasser Whiteline MT16 gerepareerd te krijgen.

Tot 3x is er al iemand langs geweest en nog doet hij het niet, de 3e keer wist de heer ook al te melden dat de reparatie kosten al hoger zijn dan een nieuwe vaatwasser.

Hij gaat aan, pakt water, maar zodra hij het rond moet pompen gebeurt er niets en schiet hij op een error waarbij de error aan geeft dat er geen water toevoer is.
Als je de deur dan open doet voor hij het water weg pompt kan je duidelijk zien dat er wel water in staat.

Na diverse malen bellen is er nog steeds geen oplossing.

Desired solution:

Wellicht gezien de kosten al hoger opgelopen zijn een nieuwe leveren?

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to neckermann.com about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to neckermann.com to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by neckermann.com

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by neckermann.com

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that neckermann.com posted

Comment by poster of the complaint

11 years ago - Inmiddels is de vaatwasser vervangen... Helaas is deze ook weer defect, de vuilwaterpomp blijft constant aan. Tevens heeft Neckermann aan gegeven het model MT15 te leveren zoals op de site ipv de MT16. Deze heeft volgens de website de zelfde functies als de MT16, echter blijkt na levering dat deze geen uitstel functionaliteit heeft. Wederom, voorstel om de vaatwasser om te ruilen met een nieuwe EN vergelijkbaar model zoals de eerst geleverde MT16.

Message from neckermann.com

11 years ago - We hebben telefonisch contact gehad met 'zonnebloem23'. De defecte vaatwasser is opgehaald. Zij heeft een nieuwe keus gemaakt. Deze wordt vandaag bezorgd.

neckermann.com

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Op 03 oktober 2013 is de monteur bij 'zonnebloem23' geweest om de klacht opnieuw te beoordelen.
De vaatwasser wordt niet meer gerepareerd worden. 'Zonnebloem23' mag een nieuwe keus maken.

All complaints of