Complaint: Neckermann

Cennet91 on 14 October 2013 about neckermann.com in category Online Warenhuizen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Dit was de conversatie NR: 0657527311/0629971751 KLNR: 2190491

Hoelang duurt het voor het verwerkt is? Ik zou namelijk graag direct mijn geld willen terug zien, vond het niet zo netjes dat er eerst staat 24uurs levering, en daarna zie ik niet eens een bezorgdatum!!! gr
neckermann.com
08/10/2013 10:47
neckermann.com

Hoi Jentje, Ik heb gezien dat je de bestelling inmiddels hebt geannuleerd. Binnen een week wordt het betaalde bedrag teruggestort op je rekening. Groeten, Roosmarie
Jentje Niets
08/10/2013 11:06
Jentje Niets

Maar Roosmarie, ik kan wel direct betalen toch? Boek dan ook direct het geld netjes terug, zo raar lijkt mij dat niet?

Je kan direct betalen 163,95 maar ik moet nog een week wachten tot ik het terug krijg? Dat is niet de gang van zaken lijkt mij? Vooral niet als er niet eens een bezorgdatum bekend is???

waarin ze daarna weer vermeld dat na het annuleren, het een week kan duren.

Desired solution:

Mijn geld terugggggg

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to neckermann.com about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by neckermann.com

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by neckermann.com

neckermann.com

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

We hebben zojuist telefonisch contact gehad met Cennet91.
De tv is retour. Het terugbetalingstraject is in werking gezet.

All complaints of