My complaint:
Ik doe er al bijna meer dan 10 maanden over om de NEM duidelijk te maken dat ik weer via acceptgiro wil betalen. Zo ineens gingen zij automatisch afschrijven van mijn rekening.( Heb ik daarvoor getekend?) Nu weer verkeerde info gekregen van telefonische medewerkers, ik zou nu in februari een acceptgiro krijgen…niet gekregen dus! Maar krijg nu een brief waarin staat dat ik 175,- moet overmaken binnen 8 dagen en dan gelijk dreigen met afsluiting en duur incassobureau. Vlotte verkopers die een compleet sprookjesverhaal houden die totaal niet overeenkomt met wat het bedrijf biedt. Ook moet je oppassen op het termijn van het contract wat op de overeenkomst staat, die van mij blijkt 2 jaar te zijn terwijl ik duidelijk gevraagd om een jaarlijks opzegbaar contract. Ik voel me behoorlijk opgelicht en na vele telefoontjes waar je niets verder mee komt en schriftelijke reactie via de site van NEM , ben ik er helemaal zat van. Wat een slechte service.
Gewenste oplossing
Ik wil van dit contract af en bij een goed functionerend en betrouwbaar energiebedrijf aangesloten zijn.