Complaint: Nederland Energie NOOIT MEER!

user-43868 on 16 March 2011 about NLE in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik doe er al bijna meer dan 10 maanden over om de NEM duidelijk te maken dat ik weer via acceptgiro wil betalen. Zo ineens gingen zij automatisch afschrijven van mijn rekening.( Heb ik daarvoor getekend?) Nu weer verkeerde info gekregen van telefonische medewerkers, ik zou nu in februari een acceptgiro krijgen…niet gekregen dus! Maar krijg nu een brief waarin staat dat ik 175,- moet overmaken binnen 8 dagen en dan gelijk dreigen met afsluiting en duur incassobureau. Vlotte verkopers die een compleet sprookjesverhaal houden die totaal niet overeenkomt met wat het bedrijf biedt. Ook moet je oppassen op het termijn van het contract wat op de overeenkomst staat, die van mij blijkt 2 jaar te zijn terwijl ik duidelijk gevraagd om een jaarlijks opzegbaar contract. Ik voel me behoorlijk opgelicht en na vele telefoontjes waar je niets verder mee komt en schriftelijke reactie via de site van NEM , ben ik er helemaal zat van. Wat een slechte service.

Gewenste oplossing

Ik wil van dit contract af en bij een goed functionerend en betrouwbaar energiebedrijf aangesloten zijn.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by NLE

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by NLE

NLE

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer/mevrouw,

Onlangs heeft u een klacht ingediend over onze dienstverlening. Om onze service voortdurend te verbeteren, ontvangen wij graag feedback van onze klanten.

Wij gaan er vanuit dat uw klacht door onze klantenservice inmiddels naar tevredenheid is afgehandeld. Mocht u nog vragen? Neemt u dan contact op met de behandelaar van uw klacht.

Met vriendelijke groet,
Nederlandse Energie Maatschappij

All complaints of