Complaint: nederlands energie maatschappij

moo on 03 November 2009 about NLE in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik ben al een jaar bezig onterechte rekeningen op te lossen, niemand reageerdt als je belt, uiteindelijk ma 2 incasso bureau\\\\\\\’s 30 emails diverse breiven ook aangetekend kwam er een mailtje met excuses en dat het nu eeens echt uitgezocht zou worden!!! (mag ook wel na een jaar) Nu 13 maanden later begint het gezeik opnieuw, ik zou niet betaald hebben. Nou dat klopt eigenlijk wel! Heb namelijk nog 566 euro tegoed van de jaarafrekening en heb netjes met een aangetekende brief laten weten dat ze dit geld met de maand betalingen mochten verrekenen. Het is immers september en in juli zou er uitbetaald moeten zijn! Dus heb inderdaad gezegd dan verreken het maar tot en met december, wat dus overeenkwam met het geld wat ik tegoed heb. Nu zitten we op 3 november en ja hoor weer een brief van het incasso bureau!!!! Ik heb niet betaald!!!!! Ik word hier helemaal simpel van! Niemand die je itleg kan geven, nee moet eerst betalen en men zoekt het later wel eens uit! Ik wil gewoon of mijn geld of een verrekening van mijn geld niet alles dubbel moeten betalen om vervolgens jaren in de clinch te liggen! Is er dan niemand die gewoon zijn werk kan doen??????En goedkoper???? Heb inmiddels contact gehad met esent, zijn dus gewoon even 400 euro op jaar basis goedkoper dan de nederlandse energiemaatschappij! Stap dan ook per januari over.

Message from NLE

14 years ago - Beste moo, U heeft een bericht achtergelaten op dit forum. Graag wenst de Nederlandse Energie Maatschappij persoonlijk contact met u op te nemen om een passende oplossing te bieden. Om u beter van dienst te zijn verzoek ik u, uw naam, adresgegevens en telefoonnummer te mailen naar internetklantenservice@nlenergie.nl Wij zullen binnen 7 dagen contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Het Internet Klantservice Team Nederlandse Energie Maatschappij

Comment by poster of the complaint

14 years ago - Er staat bij deze klacht "opgelost", even voor de duidelijkheid, er is nog helemaal niets opgelost! Heb een mail gekregen dat men mij zou benaderen voor een passende oplossing! Heb tot nu toe nog helemaal niets vernomen, zelf gebeld, er was niemand iets bekend over een "passende oplossing" !

Comment by poster of the complaint

14 years ago - Inmiddels is het 10-11-2009, helaas heb ik nog steeds niets vernomen, er wordt niet gereageerd op terugbelverzoeken, geen correspondentie en ook het beloofde tefoontje inzake het gevraagde persoonlijk contact door nem naar mij toe, morgen is de termijn verstreken van 7 dagen, het binnen 7 dagen contact met mij opnemen is helaas niet gelukt, verwacht eigenlijk ook niets te horen op de 7e dag, of ben ik te negatief?

Message from

14 years ago - je maakt er nergens melding van,maar heb je eigenlijk wel aan hun verzoek voldaan?"Om u beter van dienst te zijn verzoek ik u, uw naam, adresgegevens en telefoonnummer te mailen naar internetklantenservice@nlenergie.nl " Tevens even het advies om überhaupt energie af te nemen van een energie-producent,en niet van een handelaar...

Comment by poster of the complaint

14 years ago - 12-11-2009 Farlakes, ja ik heb op alles gereageerd, over de energie producent, zie mijn 1ste plaatsing! Geen melding???? Heb hier een ordner vol liggen met alle correspondentie de data en tydstippen dat ik gebeld heb inclusief de namen! Heb gister een telefoontje gehad! Dhr. die ik aan de telefoon had zou gister terug bellen, (er is nogmaals gevraagd naar mijn adres en dat was alles.)ik wacht nu nog!!!! Geen passende oplossing helemaal niets, precies zoals ik gewend ben van de NEDERLANDSE ENERGIE MAATSCHAPPIJ.

Comment by poster of the complaint

14 years ago - 13-11-2009 Heb een telefoontje gehad!!! Met de vraag of ik gister terug gebeld was! Nee dus. Dhr. aan de telefoon vertelde dat er dan misschien vandaag gebeld zou worden. Dat was het, vroeg de man belt u alleen daarvoor??? Heeft u niet de öplossing?"antwoord; nee, daar gaat iemand anders over, maar die afdeling heeft het heel druk, mag geen naam geven en op dit moment willen ze u verder niet te woord staan!!!! Stond even paf, ik weet niet meer hoe ik hier mee om moet gaan, heb inmiddels ook een brief naar de klachttencommissie gestuurd.

Message from

14 years ago - weet iemand waar het kantoor van de nem is , ga ik er persoonlijk naar toe, heb namelijk nog een appeltje te schillen met deze maatschappij

Comment by poster of the complaint

14 years ago - in rotterdam ,maar adressen geven ze niet alleen postbus, hoezo malafide!!!!

Message from NLE

14 years ago - Beste Moo, U heeft enige tijd geleden een bericht achtergelaten op dit forum. Klachtenoplossing.nl was op dat moment nog niet ingericht op het achterlaten van contactgegevens waardoor u nog steeds niet traceerbaar bent in ons klantensysteem. Graag wenst de Nederlandse Energie Maatschappij uw klacht alsnog in behandeling te nemen en u een passende oplossing te bieden. Om uw van dienst te zijn vragen wij u, uw naam, adresgegevens en telefoonnummer te mailen naar internetklantenservice@nlenergie.nl. Wij zullen, zodra wij uw gegevens hebben ontvangen, binnen 5 dagen contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Het Internet Klantenservice Team Nederlandse Energie Maatschappij

Message from from Klacht.nl

14 years ago - Complaint is solved by NLE

All complaints of