Complaint: Nederlandse Enegie Maatschappij zijn boeven

user-90555 on 12 March 2012 about NLE in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

In juni 2011 mijn tarieven voor 3 jaar vastgezet, maar op 10 februari hebben zij mijn voorschotnota met € 87,- verhoogd, gebelt, en zij vertelden mij dat de gasprijs gestegen was dus moest ik meer gaan betalen, dus die drie jaar vast is kling klare onzin, ik heb gezegt dat ik het daar niet mee eens was en dat ik zo’n verhoging niet kan betalen, ik moest daarop mijn meterstanden doorgeven, en ze zouden kijken of er iets aangepast zou kunnen worden, ik zou hierover ook snel een brief ontvangen, inderdaat 2 dagen later een brief, met daarin: onlangs ontvingen wij van u een verzoek om de jiustheid van uw verbruik en de meterstanden te onderzoeken om indien nodig, daarop een correctie uit te voeren. wij bevestigen hierbij dat wij uw verzoek in behandeling hebben genomen. Terugkoppeling. wij gaan uw verbruik op korte termijn analyseren. we komen uiteraard graag zo snel mogelijk tot een uitspraak. De doorlooptijd hiervan kunnen wij helaas niet precies geven. Dit hangt mede af van het eventuele overleg met uw netbeheerder. Dit kan voor enige vertraging zorgen. Houdt u rekening met een maximale doorlooptijd van zes weken. In afwachting van de uitspraak zal uw nota worden geblokeerd.
Dus je denkt “ok” op 1 maart 2012 weer presies dezelfde brief, dus je denkt, er word aan gewerkt, maar dan op 8 maart 2012 een herrinerins nota met een verhoging van 10 euro, dus weer bellen, en nee meneer eerst betalen, en die brieven dan, nee meneer eerst betalen anders komt er weer 15 euro bij.
wat een boeven daar bij de NEM nu maar snel kijken of ik kan overstappen naar een andere maatschappij.

Desired solution:

Dat de overheid deze praktijken eens onder de loep neemt.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by NLE

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by NLE

NLE

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer/mevrouw,

Enige tijd geleden heeft u een klacht ingediend over onze dienstverlening. Om onze service voortdurend te verbeteren, ontvangen wij graag feedback van onze klanten.

Wij gaan er vanuit dat uw klacht door onze klantenservice inmiddels naar tevredenheid is afgehandeld.

Heeft u nog vragen?
De medewerkers van onze Klantenservice staan graag tot uw beschikking, bereikbaar op werkdagen tussen 08:00 en 18:00 uur via 088-7307307 (lokaal tarief) en via www.nle.nl.

Met vriendelijke groet,

Team Klachtafhandeling
De Nederlandse Energie Maatschappij

All complaints of