Omschrijving klachtIk ben in Aug 2009 overgestapt naar de N.E.M. op basis van een verkeerde eindstand ben ik door Electrabel (oude leverancier)aangeslagen voor 2009 € die ik direct moest betalen direct contact opgenomen met de N.E.M. en de goede standen... Read more
Omschrijving klachtIk ben overgestapt naar de NLE helemaal op eigen iniatief. Nu blijkt mijn oude leverancier mij onterecht weer hebben overgenomen. Nooit een toezegging gedaan. Dus krijg ik eerst een brief van de NLE dat alles in orde was en... Read more
Omschrijving klacht
te hoge rekening. te hoge prijs gehanteerd. ze zouden de laagste zijn. oplichters zijn het. je vraagt of ze iets na willen kijken en ze zouden meteen terug bellen. nooit iets gehoord. ze kunnen geen duidelijk antwoord geven waarom... Read more
Omschrijving klachtVandaag kregen wij de eindnota binnen van NEM, wij moesten 1400 euro bijbetalen! Wij wonen met vier studenten in een studentenflat. NEM heeft geschatte meterstanden gebruikt. Wij hebben vorig jaar februari met NEM gebelt en de meterstanden van toen... Read more
Omschrijving klacht
Begin 2009 werd ik gebeld door een verkoper van de NEM met het verhaal dat zij de goedkoopste leverancier waren. Het klonk erg interessant, maar wij hadden een contract bij Oxxio. Dit was volgens de medewerker aan de telefoon... Read more
Omschrijving klachtIk had al een klacht hier geschreven vervolg van aanmaningskosten € 25.00 . Nu heb ik een klacht ingediend bij NEM, geschillencommissie ,
brief geschreven , hier op deze side klachtenoplossing, Wat als eindresultaat. Vandaag een brief in de bus... Read more
Omschrijving klacht
Wij zijn ook benaderd voor gas en licht ,onder andere alles voor inkoopprijs geen opzegtermijn
een informatie map. ook wij hebben nooit een map ontvangen maar goed het gesprek is opgenomen vertelde ons deze man nu is het zo dat... Read more
Omschrijving klachtOp 18 maart 2010 heb ik een eindnota (6550059201) van NL Energiemaatschappij ontvangen. Dit is een nota over de periode van 02-09-2009 tot 31-01-2010, het betreft een leegstaand pand waar geen energie werd/wordt gebruikt.
Over deze periode hebben ze bij... Read more
Omschrijving klacht
Geachte mensen,
Ik ben sinds 01-01-2009 klant bij NEM .
In Januari heb ik de jaarnota ontvangen waar ik normaal terug zou krijgen maar op de factuur stond onder diversen €175.00 en wat bleek dat 7x aanmaningskosten te zijn . Het... Read more
Omschrijving klachtin noverber 2008 zijn we buiten ons weten om bij de nem gekomen
in februari 2009 gingen we verhuizen
dus we hebben 3 maanden energie geleverd gekregen op dat adres
ik alles netjes doorgegeven van de verhuizing
maar toen ik de afrekening kreeg... Read more