Onlangs zijn wij van Nederlanse energie maatschappij naar energi direct gegaan. De afrekening was 256 euro waarop ik direct met de klanten service contact heb opgenomen om een betalingregeling te treffen. Nee zeggen zij dit kan niet want het is... Read more
Rekening extra kosten die niet gespecificeerd worden. Betalen of afsluiting volgt. Haal deze maatschappij svp uit uw contracten. Het bespaart u veel ellende. Nog nooit zulke slechte leverancier gehad. Hier kan ik nog uren over doorgaan. Read more
In december 2010 ben ik van mijn oude leverancier geswitched naar NL energie. In januari 2012 ontving ik de eerste jaarafrekening van NL Energie. Of ik maar even dik 600 euro wilde bijbetalen.
Toen ik de rekening nakeek, bleek dat de... Read more
Geachte Mijnheer/Mevrouw,
Ik wil een klacht indienen bij de Ned.energie maatschappij over hoe er bij mijn moeder van 85 jaar, telefonisch een contract is afgesloten door een van uw medewerkers/sters.
Mijn moeder die het niet meer allemaal zo goed begrijpt vanwege haar... Read more
Mij maandelijkse betaling was al hoger gezet een half jaar geleden
Maar moet toch een aantal honderden euros nabetalen
Daar zou ik graag een afbetaling voor willen maar ze incaseren snel
Alles van mijn bank wat ik niet kan missen ik vind dat... Read more
In oktober 2011 heb ik aangegeven dat ik wilde overstappen heb dit via ikstapover.nu
Sinds januari 2012 is die overstap geregeld, en omdat me bij aanmelding werd verteld dat na de overstap het cadeau pas verzonden zou worden heb ik gewacht.... Read more
Ik heb op 28 april een brief ontvangen van de Nederlandse Energie Maatschappij of ik even € 180,00 aan een waarborgsom wil over maken omdat ik volgens hen een verhoogd betalingsrisico heb, dit vind dit echt heel erg belachelijk.
Ik heb... Read more
Op 24-04-2012 via GROEPSVEILING aangemeld bij Nl energie. Op 27-04-2012 een brief of ik binnen 10 dagen maar even een WAARBORGSOM van E 180,= wilde overschrijven naar RABOBANK rek.nr.15.51.53.277 t.n.v. DE NEDERLANDSE ENERGIE MAATSCHAPPY B.V. in ROTTERDAM. Als wij uw... Read more
Wij hebben afgelopen dinsdag 24.04.2012 middels een groepsveiling ons ingeschreven als nieuwe klant bij NL Energie.
Wat schetst onze verbazing toen wij vandaag 27.04.2012 een schrijven kregen van eerdergenoemd bedrijf, dat er bij ons een verhoogd betalings- risico aanwezig zou zijn,... Read more
De energie komt haar afspraken niet naar, verhogen ongevraagd het maand bedrag zonder de klant in te lichten, bij telefonisch contact worden de afspraken niet genoteerd, ze denken niet in het belang van de klant dus zeer onvriendelijk,We moeten nu... Read more