Complaint: Aanmaningskosten € 25.00

user-9502 on 16 March 2010 about NLE in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Omschrijving klacht

Geachte mensen,
Ik ben sinds 01-01-2009 klant bij NEM .
In Januari heb ik de jaarnota ontvangen waar ik normaal terug zou krijgen maar op de factuur stond onder diversen €175.00 en wat bleek dat 7x aanmaningskosten te zijn . Het kan dat het een en ander zich heeft gekruist maar heb het helejaar in 2009 t/m dec2009 al mijn maandelijkse voorschoten betaald . Bovedien vind ik het € 175 wel een beetje veel wat zij in rekening brengen . Kun je moeilijk betalen ga je zuinig om met energie ga je bij de goedkoopsste ben je nog duurder uit . Nu ik al via de side een klacht had ingediend kreeg ik telefoon van Nem ik moet maar betalen geen regeling of zo beetje onfatsoenlijk wat niet onbekend is weer op die aanmaningen herineringen . Ik vind dat dit niet juist is en denk dan ook niet dat ik het goedkooptst zit .Onredelijke mensen in mijn ogen. Zijn met aanmaningen bijna even duur 15% als een incassobureau

Gewenste oplossing

Regeling, tegenmoetkoming en niet zo snel met grote sommen gooien mensen de kans geven ik zou zeggen ik heb 2 drie maanden niet betaald kom op jongens waar zijn we nu mee bezig.

Comment by poster of the complaint

14 years ago - Ja mensen zoals jullie zien zelfs met deze side en met de eigenklachten side van NEM de geschillencommissie niks nopes nada niënte gewoon betalen niemand doed iets voor je reageren gewoon niet blijven rechtdoor facturen sturen aanmaningen incasso alles . In Nederland is de wet krijg je een rekening van 1000 of wat dan ook betalen je hebt geen poot om op te staan. Ook de geschillencommissie heb € 25.00 betaald al een maand geleden hoor gewoon niks . Als je beld krijg je als antwoord Wij mogen geen advies geven . Ik word er zo langzaam een beetje dood en dood ziek van

Message from from Klacht.nl

14 years ago - Complaint is picked up by NLE

Message from from Klacht.nl

14 years ago - Complaint is solved by NLE

Message from from Klacht.nl

14 years ago - User added a review about the solution that NLE posted

Comment by poster of the complaint

14 years ago - Hallo, Ik krijg een melding dat de klacht opgelost is dat heeft .NEM ddor gegeven aan deze site . Het volgende bericht ontving ik . We hebben van Nederlandse Energie Maatschappij NEM een melding ontvangen dat jouw klacht getiteld "Aanmaningskosten € 25.00" opgelost is. Ongeloofelijk is echt helemaal niet opgelost . Ik heb moeten betalen hebben mij een overzicht gestuurd waar 2 keer het bedrag van het hele jaar is terug geboekt dus dat zou € 50.00 wat al erg genoeg is . Daarbij heb ik gevraagd voor problemen te voorkomen met dat incassobureau waar ze de mensnen mee onder druk zetten om een betalings regeling en kreeg als antwoord . Voor termijnbedragen kunnen wij geen betalingregeling treffen terwijl het helemaal niet over een termijn bedrag gaat . Daar boven op moest ik wachten dat ik kon betalen hebben ze nog eens op die € 175.00 de nieuwe € 25.00 aanmaningskosten gezet wat al helemaal niet mag. Plus ze hadden weer Itrum Justitia ingeschakeld . Ik blijf zeggen ze liegen zich dood het zijn boeven nogmaals het zijn echt geen klantvriendelijke mensen . Ze doen zich voor als de dapperen maar ik zal in alle vormen en alle mogelijkheden die ik heb hun nooit ergen adviseren als enegie leverancier je hebt er echt helemaal niks aan en ik blijf totdat ik overstap eind dit jaar hun negatief beïnvloeden brutale onmenselijke vlegels . NEM Weg er mee!!!!!!!!! Jack

All complaints of