My complaint:
Omschrijving klacht
Geachte mensen,
Ik ben sinds 01-01-2009 klant bij NEM .
In Januari heb ik de jaarnota ontvangen waar ik normaal terug zou krijgen maar op de factuur stond onder diversen €175.00 en wat bleek dat 7x aanmaningskosten te zijn . Het kan dat het een en ander zich heeft gekruist maar heb het helejaar in 2009 t/m dec2009 al mijn maandelijkse voorschoten betaald . Bovedien vind ik het € 175 wel een beetje veel wat zij in rekening brengen . Kun je moeilijk betalen ga je zuinig om met energie ga je bij de goedkoopsste ben je nog duurder uit . Nu ik al via de side een klacht had ingediend kreeg ik telefoon van Nem ik moet maar betalen geen regeling of zo beetje onfatsoenlijk wat niet onbekend is weer op die aanmaningen herineringen . Ik vind dat dit niet juist is en denk dan ook niet dat ik het goedkooptst zit .Onredelijke mensen in mijn ogen. Zijn met aanmaningen bijna even duur 15% als een incassobureau
Gewenste oplossing
Regeling, tegenmoetkoming en niet zo snel met grote sommen gooien mensen de kans geven ik zou zeggen ik heb 2 drie maanden niet betaald kom op jongens waar zijn we nu mee bezig.